Hallintosihteeri
Sastamalan seurakunta

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.8.2020

HALLINTOSIHTEERIN VIRKA

Tehtäviin kuuluvat hallinnolliset valmistelut ja päätösten toimeenpano, kirkkovaltuuston, kirkkoneuvoston, ja muiden hallintoelinten sekä seurakunnallisten vaalien sihteerinä toimiminen. Kirkkoherranviraston asiakaspalvelutehtäviä, toimitusvarausten laatiminen ja virkatodistusten tekeminen. Lisäksi tehtäviin kuuluu henkilöstöhallintoon liittyviä tehtäviä ja kirkkoherran ja talousjohtajan sihteeritehtäviä.

Virkaan edellytetään soveltuvaa opistoasteista tutkintoa tai AMK-tutkintoa. Julkishallinnon työkokemus sekä henkilöstöhallinnon tuntemus katsotaan eduksi. Hallintosihteerin esimiehenä toimii kirkkoherra.

Viran vaativuusryhmä on 502, vähimmäispalkka 2380,95 euroa/kk. Virkaan valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Virassa sovelletaan 6 kk koeaikaa.

Hakuaika päättyy 18.9.2020 klo 13.00. Sastamalan seurakunnan kirkkoneuvostolle osoitetut hakemukset toimitetaan osoitteeseen: Aittalahdenkatu 12, 38200 Sastamala tai sähköpostitse kirkkoherra Vesa Aurénille vesa.auren@evl.fi. Haastattelut järjestetään maanantaina 28.9. klo 15 alkaen.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Vesa Aurén puh. 050 3149 001 tai talousjohtaja Raimo Kemppi 050 3149 101.

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1381112
  • Tehtäväalue: Julkishallinto/järjestöt
  • Työsuhde: Vakinainen virka
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: Aittalahdenkatu 12, 38200 Sastamala
  • Sijainti: Sastamala
  • Lisätietoja antaa: Kirkkoherra Vesa Aurén puh. 050 3149 001 tai talousjohtaja Raimo Kemppi 050 3149 101.