(Poistunut julkaisusta)

Hallintosihteeri
Kirkkohallitus

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.5.2018

Kirkon palvelukeskus on ammattitaitoinen, luotettu ja arvostettu talous- ja henkilöstöhallinnon kumppani seurakuntatalouksille. Kirkon palvelukeskuksessa hoidetaan kaikkien seurakuntatalouksien kirjanpito- ja palkanlaskenta yhteisiä sähköisiä taloushallinnon sovelluksia käyttäen. Olemme osa Kirkkohallitusta.

Etsimme joukkoomme

HALLINTOSIHTEERIÄ

Oulussa sijaitsevaan Kirkon palvelukeskukseen. Päätehtäviin kuuluu toteuttaa monipuolisesti palvelukeskuksen omia talous- ja henkilöstöhallinnon tehtäviä. Hallintosihteeri osallistuu myös erikseen nimettyihin palvelukeskuksen kehitysprojekteihin. Lisäksi tehtävään sisältyy sisäistä ja ulkoista viestintää sekä asiakasyhteydenpitoa. Hallintosihteeri tukee palvelukeskuksen johtoa, lähiesimiehiä sekä kehitysprojektien tarpeita ja avustaa controlleria koko palvelukeskuksen toimintaa tukevien seurantamenetelmien kehittämisessä ja ylläpidossa.

Odotamme, että olet taloushallinnon ammattilainen ja että sinulla on aiempaa kokemusta talous- ja henkilöstöhallinnon suorittavista tehtävistä. Omaat hyvät yhteistyötaidot ja selviät paineen alla haastavistakin tilanteista. Omaksut nopeasti uusia asioita ja sinulta löytyy muutosvalmiutta. Tarjoamme monipuolisen tehtäväkentän voimakkaasti kehittyvässä toimintaympäristössä.

Edellytyksenä tehtävään on soveltuva koulutus (esimerkiksi tradenomi) ja aiempi työkokemus, joka edesauttaa monipuolisen tehtäväkentän ripeää haltuun ottoa.

Odotamme hallintosihteeriltä lisäksi
• kokemusta excelin tehokkaasta käytöstä
• kokemusta taloushallinnosta ja henkilöstöhallinnosta
• kykyä hallita ja samanaikaisesti edistää useita keskeneräisä asioita
• oma-aloitteisuutta ja kykyä hahmottaa uusia ratkaisumalleja
• hyviä suomen kielen vuorovaikutus-, kommunikointi- ja ryhmätyötaitoja

Katsomme eduksi
• ruotsin kielen taidon

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävän palkkaus määräytyy Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 503 mukaan, minkä lisäksi maksetaan kokemuslisää, joka perustuu valitun henkilön työkokemukseen (kokonaispalkkaus 2442,58 - 2808,97 e/kk). Ennen tehtävän vastaanottamista valitun on esitettävä hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Tehtävässä sovelletaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

Kirkkohallitukselle osoitetut hakemukset liitteineen tulee toimittaa sähköisen rekrytointipalvelun kautta osoitteeseen sakasti.fi/pikalinkit/Kirkon avoimet työpaikat viimeistään perjantaina 18.5.2018 klo 16.00 mennessä. Tiedusteluihin vastaa Kirkon palvelukeskuksen johtaja Sami Savilaakso (sami.savilaakso@evl.fi) tai puh. 040 688 1465, ke 9.5. klo 12.00-13.00 ja ti 15.5. klo 15.00-16.00.