Hallintoassistentti
Avoin työttömyyskassa (A-kassa)

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 3.1.2022

Avoin työttömyyskassa on aloittanut toimintansa 1.1.2022. Se on yksi Suomen suurimpia työttömyyskassoja. Kaikkien alojen työntekijöille avoin kassa. Lomautukset, irtisanomiset ja pätkätyöt kuuluvat työelämään. Ne ovat myös meille arkipäivää.

Jäsenemme saa meiltä turvan näinä aikoina. Olemme jäsenemme asialla: asiantunteva, palveleva ja luotettava työttömyyskassa.

Kanssamme työsuhteen loppu on uuden vaiheen alku. Autamme jäsenemme eteenpäin kohti uusia mahdollisuuksia.

Rekrytoimme nyt asiakkaallemme, Avoimelle työttömyyskassalle (A-kassa) vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen kokenutta, tarkkaa ja huolellista hallintoassistenttia Helsingin Hakaniemeen.

Tehtävässä tuet päivittäistä perustoimintaa ja varmistat omalla työlläsi, että jäseniä voidaan palvella entistäkin paremmin. Hallintoassistenttina tehtäviisi kuuluu esimerkiksi hallinnon kokousten valmistelua, asiakirjahallintaa ja arkistointia.
Tehtävä edellyttää oma-aloitteisuutta ja jo kerrytettyä ammattitaitoa vastaavista tehtävistä, erityisesti hallinnollisten päätösten prosessien hallinnasta. Sopivaa kokemusta olet voinut kerryttää esimerkiksi johdon assistenttina, julkisyhteisön hallinnon assistenttina tai asianajosihteerinä.

Yleisimpien ohjelmistojen (Word, Excel, PowerPoint, Teams) lisäksi tehtävässä edellytetään modernien kokoustekniikoiden (hybridikokoukset) hallitsemista. Lisäksi arvostamme, jos sinulla on kokemusta jonkun arkistointiohjelmiston käytöstä (esim. M-Files) sekä toivomme sinulta löytyvän tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa. Suomen kielen kirjallinen ja suullinen osaaminen tulee olla erinomaisella tasolla. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksesi.

Työssä pääset toimimaan monien eri henkilöiden ja sidosryhmien kanssa, joten etsimällämme henkilöllä tulee olla erinomaiset vuorovaikutustaidot ja hän saa asiat tapahtumaan, valmiiksi asti. Avoin työttömyyskassa haluaa vaalia työkulttuuria, jossa työkaveria tuetaan oma-aloitteisesti, joten toivomme tällaista asennetta myös sinulta.
Työntekopaikkana on Avoimen työttömyyskassan keskustoimisto Hakaniemessä, mutta toimistoja on myös muualla Suomessa ja henkilöstöä ympäri maata. Työssä on etätyömahdollisuus työtilanteen ja tehtävien salliessa. Työajat ovat arkisin kello 8-17 välillä.

Kiinnostuitko?

Mikäli kyllä, niin hae tehtävää mahdollisimman pian oheisen hakulinkin kautta! Muista liittää hakemukseen CV:si palkkatoiveineen. Hakuaika päättyy 23.1.2022 mutta haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten älä turhaan odota. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon HR-konsultti Ilja Kuhmonen (puh, 0401319139, ilja.kuhmonen@adecco.fi).

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1545561
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 23.1.2022
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Ilja Kuhmonen (ilja.kuhmonen (a) adecco.fi)
  • Puhelin: +358401319139
  • Sijainti: Helsinki, Espoo, Helsinki, Vantaa