(Poistunut julkaisusta)

Hallintoassistentti
Helsingin Kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.11.2020

Tehtävän kuvaus

Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen keskitetyt toimistopalvelut (toimisto 9) hakee hallintoassistenttia määräaikaiseen tehtävään ajalle 4.1.-31.12.2021.
Hallintoassistentti antaa palveluja kuntouttavalle arviointiyksikölle, lännen alueelle ja HelppiSeniorin ruotsinkieliseen asiakasohjausyksikköön.

Työtehtävä sisältää monipuolisia ja laaja-alaisia toimistotöitä, kuten henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisia tehtäviä, mm. työsopimusten ja virkamääräysten valmistelua, eri tietojärjestelmiin käyttöoikeuksien hakemisia, hr-tukihenkilön tehtäviä, ostolaskujen käsittelyä, tilausten valmistelua, tilastointi- ja raportointityötä, koulutusten hallinnointia ja muita yleisiä toimistotöitä.

HelppiSeniorin ruotsinkieliseen asiakasohjausyksikköön annettava palvelu on palveluasuntohakemusten käsittely (ARAVA-kelpoisuuden selvittäminen).

Edellytämme sujuvaa ruotsin kielen taitoa. Tehtävä koostuu (puhelin)yhteydenotoista asiakkaisiin, sekä hakemuksien käsittelystä. Käsittelyä ja hakemusten selvitystyötä tehdään ruotsin kielellä.

Tehtävässä käytettävät ohjelmat ovat Ahjo, P2P, Bosti, eHijat, Valtti, M2 Blue, ATJ ja Ms Office -ohjelmat. Apotti lanseerataan Helsingin kaupungilla käyttöön huhtikuussa 2021.

Työpisteen osoite on Ruosilantie 18, Konala.

Haastattelut tullaan pitämään joulukuussa, viikolla 49/2020.
Haastatteluun kutsutaan henkilökohtaisesti puhelimitse.

Kelpoisuusehto:

Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.

Kielitaitovaatimuksena on suomen ja ruotsin kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.

Lisäksi edellytämme:

Itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta, joustavuutta, hyvää paineensieto- ja organisointikykyä, halua oppia uutta, hyvää asiakaspalveluasennetta, useiden asiakokonaisuuksien samanaikaista hallintaa, sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja.

Edellytämme hyvää tietoteknistä osaamista ja ruotsin kielen taitoa.

Luemme eduksi:

Kokemuksen henkilöstö-, talous- ja yleishallinnon toimistotehtävistä sekä sosiaali- ja terveystoimialan organisaation tuntemuksen. Kokemus Ahjon käytöstä on eduksi.

Sopimusala

KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Lisätietoja tehtävästä antaa

Tytti Kärkkäinen, sähköpostitse tytti.karkkainen@hel.fi

Lisätietoa

https://www.hel.fi/toihinsoteen/fi