(Poistunut julkaisusta)

Hallintoassistentti
Helsingin Kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.2.2020

Tehtävän kuvaus

Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimen keskitetyt toimistopalvelut (toimisto 9) hakee hallintoassistenttia vakituiseen tehtävään 2.3.2020 alkaen. Hallintoassistentti antaa palvelua gerontologisen sosiaalityön yksikölle.

Työtehtävä sisältää monipuolisia ja laaja-alaisia toimistotöitä, kuten henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisia tehtäviä, mm. työsopimusten ja virkamääräysten valmistelua, eri tietojärjestelmiin käyttöoikeuksien hakemisia, hr-tukihenkilön tehtäviä, ostolaskujen käsittelyä, tilausten valmistelua, tilastointi- ja raportointityötä, koulutusten hallinnointia ja muita yleisiä toimistotöitä.
Tehtävässä käytettävät ohjelmat ovat Ahjo, Bip, Bosti, eHijat, eTaika, Helbit, Valtti, M2 Blue ja Ms Office -ohjelmat.
Työpisteen osoite tällä hetkellä on Kivikonkaari 21.

Kelpoisuusehto:

Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.

Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.

Ennen valintapäätöstä hakijan on esitettävä työterveyshuollon arvio edellytyksistään hoitaa työhön kuuluvia tehtäviä.

Lisäksi edellytämme:
Itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta, joustavuutta, paineensieto- ja organisointikykyä, halua oppia uutta, hyvää asiakaspalveluasennetta sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Edellytämme hyvää tietoteknistä osaamista.

Luemme eduksi:
Kokemuksen henkilöstö-, talous- ja yleishallinnon toimistotehtävistä sekä sosiaali- ja terveystoimialan organisaation tuntemuksen. Kokemus Ahjon käytöstä on eduksi.

Sopimusala

KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Lisätietoja tehtävästä antaa

toimistopalveluesimies Sari Peltonen 09 310 20840