Hallintoassistentti osa-aikaiseen tehtävään Helsinkiin
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.8.2018



Työn kuvaus:
  Haemme asiakkaallemme Ramirent Finland Oy:lle vuokratyösuhteeseen osa-aikaista hallinnon assistenttia toimistotehtäviin. Tehtävässä työskentelet noin 2-3 päivän ajan viikossa, jonka pystyt sovittamaan hyvin esimerkiksi opintojesi tai toisen osa-aikatyön ohelle. Tehtävässä teet päätetyötä, mm. päivität CRM-tietoja ja tarjouslaskentapohjia sekä arkistoit projektidokumentteja. Taustastasi riippuen tehtäviä on mahdollista laajentaa muihinkin hallinnollisiin tehtäviin, mm. laskutukseen, joten taloushallinnon perusteiden hallinta on etu tehtävässä. Työskentelet osana Ramirentin Projektitoimistoa ja työpisteesi sijaitsee Helsingin Suutarilassa.

Hyvällä hakijalla on sujuva Excel-käyttötaito ja taipumus omaksua uudet tietojärjestelmät nopeasti. Olet luonteeltasi reipashenkinen ja oma-aloitteinen. Tulet hyvin toimeen muiden kanssa ja nautit vastuusta itsenäisessä työssä, jonka voit organisoida joustavasti oman aikataulusi mukaan. Olet numerotarkka ja uskallat kysyä apua ongelmatilanteissa. Jaksat tehdä rutiininomaista työtä ja pystyt keskittymään työhösi avokonttoritilassa.
 
Tehtävä on aluksi määräaikainen 30.4.2019 saakka, sopivan henkilön löydyttyä tehtävä voidaan myös vakinaistaa. Työ alkaa elokuun aikana mahdollisimman pian.
 
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä CV:si ja hakemuksesi meille heti nettisivujemme kautta

www.adecco.fi  , sillä täytämme paikan välittömästi sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior HR Consultant Niina Kola-Kettunen, puh.

040 6822644  , tai sähköpostitse:

niina.kola-kettunen@adecco.fi. 

Asiakkaan tehtävänimike:  Hallintoassistentti


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Niina Kola-Kettunen, +358406822644


Toimipaikka:  VANTAA

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1164672
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: HELSINKI