Hallintoassistentti (2 jobb)
Helsingin Kaupunki

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 2.6.2021

Beskrivning av jobbet

Haemme kahta hallintoassistenttia uusiin työtehtäviin viimeistään 1.9.2021 alkaen tai sopimuksen mukaan myös aiemmin Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimialan keskitettyyn toimistopalveluun.

Tehtävät sijoittuvat kahteen eri toimistoon. Toimisto 3:een sijoittuva hallintoassistentti antaa hallinnollisia assistenttipalveluja Terveys- ja päihdepalvelujen terveysasemien ja sisätautien poliklinikan hallinnoille.

Toimisto 4:ään sijoittuva hallintoassistentti antaa hallinnollisia assistenttipalveluja Sairaala- kuntoutus - ja hoivapalvelujen Helsingin sairaalan hallinnolle.

Työtehtävät sisältävät monipuolisia ja laaja-alaisia toimistotöitä. Suurin osa työtehtävästä on Ahjo-asianhallintajärjestelmässä tehtäviä hallinnollisten asiakirjojen valmistelutöitä. Lisäksi asianohjaus kuuluu molempiin työtehtäviin. Työtehtäviin kuuluu myös mm. ulkomaisten virkamatkojen järjestelyt, sopimusten vieminen Cloudia-järjestelmään ja Evojen (erityisvaltionosuuksien korvauskäsittely) koonti sekä toimistojensa hallintoassistenttien auttaminen poissaolo- ja ruuhkatilanteissa. Tehtävään kuuluu myös henkilöstötoimikunnan sihteerin tehtävät/sijaistaminen. Hallintoassistentit toimivat toisensa sijaisparina.

Tehtäviin kuuluu henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisia tehtäviä, mm. työsopimusten ja virkamääräysten valmistelua, eri tietojärjestelmiin käyttöoikeuksien hakemisia, hr-tukihenkilön tehtäviä, ostolaskujen käsittelyä, erilaisten tilausten valmistelua, tilastointi- ja raportointityötä ja koulutusten hallinnointia sekä muita yleisiä toimistotöitä.

Kelpoisuusehto:

Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.

Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.

Lisäksi edellytämme:

Itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta, joustavuutta, paineensieto- ja organisointikykyä, halua oppia uutta, hyvää asiakaspalveluasennetta sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Edellytämme hyvää tietoteknistä osaamista.

Asiointi taitoa viranomaisten ja muiden yhteistyötahojen kanssa sekä kuntalaisten neuvontaa hallinnon menettelytavoissa.

Luemme eduksi:
Tehtävässä tarvittavien ohjelmien (Ahjo, Apotti, Bosti, Cloudia, eHijat, eTaika, Helbit, M2 Blue, P2P, Valtti, Pegasos ja MS office -ohjelmat) osaamisen sekä kokemuksen henkilöstö-, talous- ja yleishallinon toimistotehtävistä. Erityisesti Ahjon tai vastaavan ohjelman osaaminen luetaan eduksi. Sosiaali- ja terveystoimialan organisaation tuntemus auttaa tehtävän hoitamisessa.

Avtalsbransch

KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Upplysningar om jobbet ges av

Toimistopalveluesihenkilöt: Peltonen Sari p. 310 20840 sari.peltonen@hel.fi Qureshi Minna p. 310 63713 minna.qureshi@hel.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1462896
  • Tehtäväalue: Sosiaaliala ja terveydenhuolto
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 16.6.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki