Hallinnon assistentti
Lidl Suomi Ky

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.1.2022

Haemme iloiseen joukkoomme vahvistukseksi

HALLINNON ASSISTENTTIA

Oletko kaupan alasta kiinnostunut, kielitaitoinen organisaattori? Loistatko hyvillä yhteistyötaidoilla? Hienoa, saatat olla uusi hallinnon assistenttimme!

Hallinnon assistenttina työskentelet kaupallisella osastolla Orga Projektit -tiimissä pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa. Tiimin vastuulla ovat kaupallisen osaston prosessit ja niiden kehittäminen sekä kansainvälisten prosessimuutosten läpivienti osastolla. Orga projektit -tiimin assistenttina työtehtäviisi kuuluu mm. sisäinen auditointi (sopimukset, tuote- ja toimittajamuutokset), erilaisten raporttien ja taustatiedostojen valmistelu ja valikoimatuotteiden läpikäynneissä avustaminen. Lisäksi vastuualueeseesi kuuluvat prosessikehityksessä tukeminen sekä yhteydenpito sidosryhmiin.

Kyseessä on määräaikainen sijaisuus, jonka arvioitu kesto on noin 6 kuukautta. Toivomme mahdollisimman pikaista aloitusta.

Tällaisia asioita toivomme sinulta  

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi kieliä tai kaupallista alaa
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyvää saksan kielen osaamista – näiden kolmen kielen taitajana olisit meille todellinen aarre
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja, kuten Excel ja Power Point-osaamista – olet organisointitaitoinen, eivätkä käppyrät pelota sinua
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle  

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Reilun ja vakaan työnantajan – olemme saaneet Top Employer -sertifikaatin merkiksi esimerkillisestä työnantajuudesta Suomessa, ja pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Mukavat, modernit työtilat – ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn
  • Kasvavan yrityksen uramahdollisuudet  – 70% toimihenkilöistämme on edennyt urallaan

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 24.1.2022 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska voisit aloittaa työt. Rekrytointiprosessin esikarsintavaiheeseen kuuluu videohaastattelu. Lähetämme videohaastattelukutsut sähköpostilla jo hakuaikana tai viimeistään hakuajan päätyttyä.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Prosessien kehityspäällikkömme Sanna-Liisa Hänninen (+358 9 23456 634) vastaa ilomielin kysymyksiisi keskiviikkona 19.1.2022 klo 15-16.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot