(Poistunut julkaisusta)

Hallinnon assistentti
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.3.2019

Haemme iloiseen joukkoomme vahvistukseksi

HALLINNON ASSISTENTTEJA

Oletko kaupan alasta kiinnostunut, kielitaitoinen organisaattori? Loistatko hyvillä yhteistyötaidoilla? Hienoa, saatat olla uusi hallinnon assistenttimme! Haemme nyt hallinnon assistenttia sekä tuote- ja toimittajatiedot että Orga Projektit -tiimeihin.

Tuote- ja toimittajatiedot -tiimin hallinnon assistenttina vastaat mm. toimittaja- ja tietojärjestelmän ylläpidosta, ostosopimusten käsittelystä sekä sisäisten valikoiman hallintaaan liittyvien tiedotteiden ja raporttien valmistelusta. Tehtäviisi kuuluu myös tiivis yhteistyö sisäisten sidosryhmien kanssa sekä hallinnon yleiset toimistotyöt ja eri projekteissa tukeminen. Kyseessä on perhevapaan sijaisuus, jonka arvioitu kesto on vähintään kuusi kuukautta.

Orga Projektit -tiimin vastuulla ovat kaupallisen osaston prosessit ja niiden kehittäminen sekä kansainvälisten prosessimuutosten läpivienti osastolla. Vastuualueeseesi hallinnon assistentina kuuluu mm. yhteydenpito sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin, tapahtumien ja palaverien suunnittelu, postin hallinta, osto-osaston avustaminen ja tiimin tukeminen muissa päivittäisissä tehtävissä. Kyseessä on perhevapaan sijaisuus, jonka arvioitu kesto on noin kuusi kuukautta.

Odotamme paljon…

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi kieliä tai kaupallista alaa
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyvää saksan kielen osaamista – näiden kolmen kielen taitajana olisit meille todellinen aarre
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja, erityisesti Excel-osaamista – olet organisointitaitoinen, eivätkä käppyrät pelota sinua
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Modernit työskentelytilat – uusi pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen
  • Liukuvat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.4.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si. Kerrothan hakemuksessasi, kummassa tiiimissä työskentelystä olet kiinnostunut.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Lisätietoja tuote- ja toimittajatiedot -tiimin tehtävästä antaa tuote- ja toimittajatiedot päällikkö Hanna Partanen (puh. 09 2345 6589) tiistaina 26.3. klo 16–17 ja Orga Projektit -tiimin tehtävästä toimistopäällikkö Kristina Salokangas (puh. 09 2345 6627) tiistaina 26.3. klo 10–11.