Tietoa tehtävästä
Louhe on nopeasti kasvava, suomalainen teknologiayritys, joka tunnetaan innovatiivisista ja tekoälyyn pohjautuvista turvallisuusalan ratkaisuistaan. Yritys on saavuttanut merkittäviä virstanpylväitä, kuten yli kolmen miljoonan euron rahoituskierroksen, joka vauhdittaa sen kansainvälistä kasvua. Louhen palvelut hyödyntävät edistyksellistä data-analyysiä ja koneoppimista, ja asiakkaina ovat muun muassa tunnetut toimijat kuten Yleisradio ja Kansaneläkelaitos. Tällä hetkellä tiimi koostuu noin 20 alan asiantuntijasta. Lue lisää Louhesta täältä.
Mitä tulisit meillä tekemään?
Haluatko olla mukana kasvuyrityksen tarinassa ja päästä samalla itse kehittymään urallasi? Etsimme nyt asiakkaallemme Louhelle osa-aikaista hallinnon assistenttia monipuolisiin ja osin omien kiinnostusten mukaan räätälöitäviin työtehtäviin pk-seudulle. Tehtävä on loistava mahdollisuus ottaa vastuuta ja kehittää omaa osaamistaan kasvuyhtiön matkassa eteenpäin.
Hallinnon assistenttina työtehtäviisi kuuluvat esimerkiksi yleishallinnolliset tehtävät (arkistointi, materiaalien valmistelu), talous- ja henkilöstöhallinnon avustavat tehtävät (palkkahallinnon yhteyshenkilönä toimiminen, kyselyihin vastaaminen), toimiston päivittäiset ylläpitotehtävät, johtoryhmän tukeminen (kalenterihallinta) sekä projektiluontoiset työt. Pääset myös kiinnostuksiesi mukaan avustamaan tapahtumien järjestämisessä sekä muissa koordinointia vaativissa tehtävissä. Louhe on muuttamassa uuteen toimistoon alkuvuonna, joten pääset olemaan tukena myös uuden toimiston suunnittelussa ja muuttoprojektin koordinoinnissa.
Louheen toimisto sijaitsee tällä hetkellä Espoon Otaniemessä, mutta uusi toimisto tulee olemaan Helsingissä. Osa työtehtävistä on myös mahdollista tehdä etänä. Työsuhde on osa-aikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työtunnit ja – ajat voidaan sopia joustavasti tilanteesi ja Louheen tarpeen mukaan. Tarve on kuitenkin alustavasti 15h-37,5h/vko. Tehtävässä aloitus on tammikuussa.
Mitä me odotamme?
Tässä tehtävässä menestyy itseohjautuva, yhteistyökykyinen ja innokas jo hiukan kokemusta kerryttänyt assistentti tai tuleva hallinnon moniosaaja. Aiempi kokemus vastaavista tehtävistä ei ole välttämätöntä, vaan arvostamme ennen kaikkea halua oppia, nopeaa omaksumiskykyä sekä intoa kasvuyrityksessä työskentelyyn. Voit hyvin olla esimerkiksi loppuvaiheen opiskelija. Koulutustaustasi voi olla monipuolinen, mutta erityisesti talous- tai henkilöstöhallinnon opinnot katsotaan eduksi. Etuna nähdään myös aiempi kokemus hallinnollisista tehtävistä tai taloushallinnon ohjelmistoista, kuten Procountorista.
Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito, ja pystyt työskentelemään ja tuottamaan materiaaleja molemmilla kielillä. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi. Hallitset Microsoft Office -ohjelmat, kuten Outlook, Word, PowerPoint ja Teams.
Työskentelytyyliltäsi olet tehokas, oma-aloitteinen ja järjestelmällinen. Viihdyt monipuolisissa tehtävissä ja saat asiat vietyä loppuun asti. Uskallat kysyä ja selvittää asioita, ja olet valmis oppimaan uutta.
Mitä me tarjoamme?
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kasvuyrityksessä, jossa arvostetaan yhteistyötä ja positiivista tekemisen meininkiä. Työsi on monipuolista ja antaa tilaa kehittyä. Lisäksi saat mahdollisuuden vaikuttaa omaan työnkuvaasi kasvuyrityksen dynaamisessa ympäristössä. Myös työtunnit voidaan sopia omaan elämäntilanteeseesi sopiviksi.
Voisiko tämä olla tuleva työsi?
Oletko sinä etsimämme hallinnon assistentti? Laitathan hakemuksesi linkin kautta mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 3.1.2025 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimithan ripeästi.
Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Biisoni Groupin kanssa, jonka kanssa työsuhde myös solmitaan. Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Iina Tähtinen, iina.tahtinen@biisoni.fi.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 6.2.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.