Hallinnon assistentti, kesätyö
Lidl Suomi

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 16.2.2021

”Tuli yllätyksenä, kuinka paljon vastuuta minulla on ja kuinka paljon pystyn vaikuttamaan työpanoksellani.
Ja se on tooodella iso plussa!”

-Kesätyöntekijä, 2020

Jokainen kesätyöntekijämme vaikuttaa siihen, että olemme asiakkaidemme ykkösvalinta. Me lidliläiset teemme asiakkaidemme arjesta sujuvampaa ja yllätyksellisempää, ja hallinnon assistenttina olet keskeisessä roolissa tukemassa kaupallista osastoamme.

Oletko järjestelmällinen ja tarkka tiimipelaaja? Jos nopeatempoinen työtahti ja itsenäinen työskentelykään eivät saa sinua hätkähtämään, voisi tässä olla sopiva match.

Jakelukeskuksen hallinnon yhdentoista hengen tiimi työskentelee operatiivisen hallinnon, henkilöstön kehittämisen, työhyvinvoinnin, rekrytoinnin ja työsuhdeasioiden parissa. Hallinnon assistenttina työskentelet operatiivisessa hallinnossa, jossa työtehtäviisi kuuluvat myymälä- ja varastokirjanpidolliset tehtävät. Controlling-roolissa käsittelet tunnuslukuraportteja. Lisäksi tehtäviisi kuuluvat muut hallinnon monipuoliset toimistotyötehtävät, kuten myymäläpostin käsittely ja hintakylttien valmistelu.

Hallinnon assistenttina pääset mukaan ammattitaitoiseen tiimiin, jonka tuella voit syventää osaamistasi ison yrityksen hallinnollisista tehtävistä. Ympärillesi saat myös koko hallinnon työyhteisön, jossa jokainen saa olla hurmaava itsensä.  


Kesätyömme alkaa toukokuussa 2021. Työ on kokoaikainen ja työvuorot sijoittuvat pääosin klo 8:00 - 16:00 välille maanantaista perjantaihin.

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Tehtävään soveltuvaa työkokemusta/koulutusta - sinulla on hallussasi joko kokemusta toimistotyöstä tai esimerkiksi kaupallisen alan tutkinto, huipputilanteessa vaikka molemmat
  • Vahvoja tietojenkäsittelytaitoja, erityisesti Excel-osaamista - olet analyyttinen, eivätkä taulukot tai numeroviidakot pelota sinua
  • Nopeaa oppimiskykyä, - löydät tavan ratkoa myös sellaiset pähkinät, joita et ole aiemmin kohdannut
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä sujuvaa suomen osaamista, englannin kielen taitaminen on vahva etu - tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi eikä sinulla ei mene jauhot suuhun, vaikka raporteilla olisi lukujen lisäksi termejä muutenkin kuin toisella kotimaisella

 

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Arvokasta työkokemusta ison jakelukeskuksen hallinnon tiimissä - kattavan perehdytyksen kautta pääset konkreettiseksi käsiksi operatiivisen hallinnon tehtäväkenttään ja saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon
  • Monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä - päiväsi eivät varmasti käy tylsiksi tai yksitoikkoisiksi, toki tämä on myös huippumukavien työkavereiden ansiota
  • Ammattitaitoisen tiimin tuen - meillä uskotaan yhdessä tekemiseen sekä yhdessä kehittymiseen toisiamme arvostavassa ilmapiirissä
  • Työyhteisön, joka ottaa ilolla vastaan uuden kesätyöntekijämme -vastapainoa hektiseen työpäivään tuovat tsemppaavat tiimikaverit ja positiivisen rempseä meininki

Tule työkaveriksemme!                    

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 8.3.2021 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi.

Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Käytämme työhaastattelujen tekemiseen videohaastatteluja ja yksilöhaastatteluja, joissa on huomioitu terveys- ja turvallisuusasiat. Videohaastatteluun etenevät hakijat saavat kutsun henkilökohtaisesti sähköpostilla.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Hallinnon team leader Mari Kokkonen (puh. 040 667 0644) vastaa ilomielin kysymyksiisi ti 23.2.2021 klo 13-14 ja to 25.2.2021 klo 12-13..

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1425836
  • Tehtäväalue: Kaupan ala, Toimistotyö
  • Työsuhde: Kesätyö
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Laukaa, Keski-Suomi