(Poistunut julkaisusta)

Hallinnon assistentti, kesätyö
Lidl Suomi

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021

”Tuli yllätyksenä, kuinka paljon vastuuta minulla on ja kuinka paljon pystyn vaikuttamaan työpanoksellani.
Ja se on tooodella iso plussa!”

-Kesätyöntekijä, 2020

Jokainen kesätyöntekijämme vaikuttaa siihen, että olemme asiakkaidemme ykkösvalinta. Me lidliläiset teemme asiakkaidemme arjesta sujuvampaa ja yllätyksellisempää, ja hallinnon assistenttina olet keskeisessä roolissa tukemassa kaupallista osastoamme.

Oletko kaupan alasta kiinnostunut, kielitaitoinen organisaattori? Omaatko vahvat tiimityöskentelytaidot? Mahtavaa, saatat olla uusi vahvistuksemme hallinnon tiimiin!

Hallinnon assistenttina työskentelet kaupallisella osastolla hallinnon tiimissä, jonka rooli on tukea ostotoimintoja. Vastaat tarkalla ja organisointitaitoisella työskentelyotteellasi tuote- ja toimittajatietojärjestelmien ylläpidosta, sopimusten käsittelystä sekä erilaisten raporttien valmistelusta. Teet tiivistä yhteistyötä niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa. Tehtäviisi kuuluvat lisäksi hallinnon yleiset toimistotyöt, arkistointi ja projekteissa tukeminen.

Etsimme hallinnon tiimiimme kahta kesätyökaveria työskentelemään koko kesäksi (1.5.-31.8.) ja yhtä kesätyökaveria lyhyemmälle ajanjaksolle (1.6.-31.7.). Kerrothan hakemuskirjeessäsi oletko kiinnostunut kahden kuukauden vai neljän kuukauden kesätyöstä.

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Erinomaista suomen kielen taitoa sekä hyvää englannin ja saksan kielen osaamista – näiden kolmen kielen taitajana olisit meille todellinen aarre
  • Kiinnostusta kaupallista alaa kohtaan – janoat käytännön työkokemusta
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi
  • Kykyä hoitaa ripeästi vaativiakin työtehtäviä – et myöskään säikähdä päällekkäisiä työtehtäviä
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • MS Office -ohjelmien hyvää hallintaa – Wordin, Excelin ja Powerpointin käyttö luonnistuu sinulta vaivattomasti

 

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät huipputiimissä – työpäiviäsi sävyttävät hauskat työtehtävät ja vielä hauskemmat vitsit
  • Henkilökohtaisen kummin – kummin tehtävä on tukea sinua koko työjaksosi ajan
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kasvattamiseen – olet kesätyöntekijänä arvostettu ja tasavertainen kollega, et kahvinkeittäjä
  • Arvokasta työkokemusta suuren kansainvälisen organisaation pääkonttorilla – saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon sekä pääset osaksi suurempaa ja kansainvälistä kokonaisuutta
  • Modernit työskentelytilat ja etätyömahdollisuuden – pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen ja lisäksi voit tehdä töitä silloin tällöin myös kotitoimistolta

Tule työkaveriksemme!                    

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 1.2.2021 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kesätyöntekijöiden hakuprosessi toteutetaan tammi-helmikuussa ja valinnat tehdään maaliskuun alkuun mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Käytämme työhaastattelujen tekemiseen videohaastatteluja ja yksilöhaastatteluja, joissa on huomioitu terveys- ja turvallisuusasiat. Videohaastatteluun etenevät hakijat saavat kutsun henkilökohtaisesti sähköpostilla. Ensimmäiseen haastatteluun etenevät hakijat saavat kutsun videohaastatteluun sähköpostilla.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Tuote- ja toimittajatiedot päällikkö Hanna Partanen (puh. 09 2345 6589) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 14.1. klo 13–14.