(Poistunut julkaisusta)

Hallinnon assistentteja
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.7.2019

Haemme iloiseen joukkoomme vahvistukseksi

HALLINNON ASSISTENTTEJA

Oletko kaupan alasta kiinnostunut, kielitaitoinen organisaattori? Loistatko hyvillä yhteistyötaidoilla? Hienoa, saatat olla uusi hallinnon assistenttimme!

Tuote- ja toimittajatiedot -tiimin hallinnon assistenttina vastaat muun muassa toimittaja- ja tietojärjestelmän ylläpidosta, ostosopimusten käsittelystä sekä sisäisten valikoiman hallintaan liittyvien tiedotteiden ja raporttien valmistelusta. Tehtäviisi kuuluu myös tiivis yhteistyö sisäisten sidosryhmien kanssa sekä hallinnon yleiset toimistotyöt ja eri projekteissa tukeminen. Kyseessä on määräaikainen tehtävä, jonka arvioitu kesto on noin viisi-kuusi kuukautta.

Odotamme paljon…

  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi kieliä tai kaupallista alaa
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyvää saksan kielen taitoa – näiden kolmen kielen taitajana olisit meille todellinen aarre
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja – erityisesti Excel-taidot ovat eduksesi
  • Halua tarttua haasteisiin oma-aloitteisesti – ristoreippaus on osa mahtavaa luonnettasi

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Modernit työskentelytilat – uusi pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake osoitteessa tyopaikat.lidl.fi 15.7.2019 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerrothan hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt. Huomioithan, että ryhmähaastattelu järjestetään pääkonttorillamme tiistaina 16.7. klo 15.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Tuote- ja toimittajatiedot päällikkö Hanna Partanen (puh. 09 2345 6589) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 9.7. klo 15.30-16.30.