(Poistunut julkaisusta)

Haastaja Vastuullinen kesäduuni -kampanjaan
T-Media Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.2.2018

Auta nuoria työllistymään ja Vastuullinen kesäduuni -kampanjaa kasvamaan – hae haastajaksi!

Vastuullinen kesäduuni on Suomen vaikuttavin vastuullisuus- ja työnantajakuvakampanja. Haemme kampanjatiimiimme haastajaa.

T-Median ja Taloudellinen tiedotustoimisto TATin luotsaama kampanja haastaa työnantajat tarjoamaan 14–29-vuotiaille nuorille enemmän ja laadukkaampia kesätyöpaikkoja. Tänä vuonna tavoitteemme on saada mukaan 500 yritystä, jotka tarjoavat vastuullisen kesätyöpaikan yli 60 000 nuorelle. Siksi tarvitsemme apuasi.

Haastajana olet yhteydessä suomalaisten yritysten päättäjiin, kuten toimitus-, henkilöstö- tai viestintäjohtajiin, kerrot kampanjasta ja sen palveluista sekä kehotat yrityksiä liittymään vastuullisten kesätyönantajien joukkoon. Kontaktointi tapahtuu pääasiassa puhelimitse.

Haastamistyötä voit tehdä toimistollamme Helsingin keskustassa, mutta yhtä lailla sitä voi tehdä etänä. Työ on osa-aikaista tai täysipäiväistä sopimuksen mukaan. Työtä voit tehdä yksin tai itse kokoamasi tiimin kanssa.

Tarjoamme joustavan ja merkityksellisen työn mukavassa kampanjatiimissä. Toivomme sinulta sopivan annoksen oma-aloitteisuutta, rohkeutta ja tavoitteellisuutta. Aikaisempi kokemus puhelintyöskentelystä on eduksi, mutta ei välttämättömyys. Perehdytämme sinut tehtävään.

Työsuhde on määräaikainen ja kestää toukokuun alkuun. Paikat täytetään sopivien kandidaattien löytyessä. Toimi siis nopeasti!

Lisätietoa työtehtävästä antaa Vastuullinen kesäduuni 2018 -kampanjan projektijohtaja Päivi Salminen-Kultanen, p. 040 727 9717. Lähetäthän video- tai tekstimuotoisen hakemuksesi sekä CV:si viimeistään 16.2.2018 mennessä osoitteeseen paivi.salminen-kultanen@t-media.fi.

Vinkkejä omaan työnhakuusi ja työhakemuksen tekemiseen saat pistäytymällä osoitteessa www.kesaduuni.org ja seuraamalla somevirtaamme Facebookissa Vastuullinen kesäduuni, Twitterissä @kesaduuni ja Instagramissa vastuullinen_kesaduuni #VKD18.

Vastuullinen kesäduuni 2018 -kampanja on T-Media Oy:n ja Taloudellinen tiedotustoimisto TATin luotsaama vastuullisuus- ja työnantajakuvakampanja. Kampanja haastaa työnantajat tarjoamaan 14–29-vuotiaille nuorille enemmän ja laadukkaampia kesätyöpaikkoja. Kampanjaan osallistuvat työnantajat sitoutuvat kuuteen hyvän kesätyön periaatteeseen, jotka ovat hyvä hakijakokemus, mielekäs työ, perehdytys ja ohjaaminen, oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus, kohtuullinen palkka sekä kirjallinen työsopimus ja työtodistus.

Vuoden 2018 kampanjan pääyhteistyökumppanit ovat Telia, Destia, Varma, S-ryhmä, Metsä Group, Barona, Kraton Chemical, Kojamo, Elinkeinoelämän keskusliitto sekä Oikotie Työpaikat.