(Poistunut julkaisusta)

Guest Relations Manager
Star Arctic Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.3.2019

Star Arctic Hotel on yksityinen Saariselällä Kaunispään huipulla sijaitseva uusi laatuhotelli. Haemme nyt tiimiimme Guest Relations Manageria vastaamaan asiakkaittemme viihtyvyydestä, palvelun laadun sekä eri osastojen saumattoman yhteistyön kehittämisestä. Meille asiakkaan polku ja sisäinen Resort-ajattelu ovat toimintamme kehitystä ohjaavia johtotähtiä. Haluamme kehittää toimintaamme tasolle, jossa saavutamme kannattavuudestamme huolehtien alueen laatujohtajan roolin. Moderni, hallittu/selkeä(??) ja rento kuvaavat meitä parhaiten. Meillä on tilaa yksilöille ja omalle ajattelulle.

Oletko asiakaspalvelun Super-tekijä? Voisitko kuvata itseäsi eri osastoilla pärjääväksi ”Respa-Sali-hovimestariksi”?

Haemme henkilöä, jolla on kokemusta sekä hotellin vastaanotosta että ravintolatyöstä. Työ tulee painottumaan enemmän vastaanoton puolelle, mutta uit kuin kala vedessä myös ravintolassa. Vastaat siitä osastojen tiimien kanssa, että asiakkaat saavat kokonaisvaltaisen kokemuksen ja elämyksen hotellissa. Tähän liittyy majoitus- ja ravintolatoiminnan lisäksi tarvittavat ohjelma- ja oheispalvelut lentokenttäkuljetuksista in-house- kelkkasafareihin sekä muihin aktiviteetteihin. Olet myös isossa roolissa kasvattamassa osastojen välistä ristiinmyyntiä. Luonnollisesti otat henkilökohtaisesti vastaan VIP-vieraat, opit ja opetat tiimit tuntemaan asiakkaamme, myös nimeltä. Meille jokainen asiakas on elämyksiä hakeva yksilö, nimellä ja omalla henkilökohtaisella tarinalla ja haaveilla. Tähän me haluamme vastata suuria kokemuksia tarjoavalla palvelulla.

Jotta kykenet pärjäämään tehtävässä, sinulla on taustaa mm alla olevista vastuista:

  • vastaanoton esimiesvastuita esim. kansainvälisestä laatuhotellista

  • ravintolan esimiesvastuita

  • kenties matkatoimisto- tai matkanjärjestäjätaustaa

  • tekniset taidot mm ravintola- ja hotellijärjestelmistä

  • numero-osaamista ja niiden merkityksen ymmärtäminen toiminnassa ja sen kehittämisessä

  • monipuolinen kielitaito. Vahva toiminnallinen suullinen ja kirjallinen englanti on tehtävässä menestymisen edellytys. Kaikki muu kielitaito on ehdoton plussa

  • omaa matkailualan verkostoa

Lisäksi meillä pärjää seuraavilla ominaisuuksilla.

  • asiakaspalveluasenne, joka on mukana myös kaikessa sisäisessä toiminnassa

  • sosiaalisesti aktiivisella ja ulospäin suuntautuvalla toiminnalla

  • hyvillä neuvottelutaidoilla. Monessa tilanteessa tulet edistämään palvelun kehittämistä ilman suoraa esimiesvastuuta sekä otat neuvotteluroolia asiakkaiden kanssa eri palveluiden tarjoamisen osalta

  • positiivisella, nuorekkaalla, uteliaalla ja kehitysorientoituneella tiimipelaaja-asenteella.

Tarjolla on vakituinen ja ympärivuotinen näköalapaikka Saariselän huipulla. Luonto, erämaat ja elämän Pohjois-Lapissa ovat sinulle pelkkää plussaa. Saat vastuullesi isoa toiminnallista roolia ja mahdollisuutta vaikuttaa merkittävästi hienon palvelutuotteet tarinan luomisessa. Esimiehenä toimii hotellinjohtaja. Kilpailukykyisen palkan lisäksi hotelli tarjoaa henkilökunnalleen hyviä ulkoiluun liittyviä etuja. Toivottu työn aloitus olisi nykyisen talvisesongin aikana, eli viimeistään huhtikuussa.

Tarjolla on vakituinen ja ympärivuotinen näköalapaikka Saariselän huipulla. Luonto, erämaat ja elämän Pohjois-Lapissa ovat sinulle pelkkää plussaa. Saat vastuullesi isoa toiminnallista roolia ja mahdollisuutta vaikuttaa merkittävästi hienon palvelutuotteet tarinan luomisessa. Esimiehenä toimii hotellinjohtaja. Kilpailukykyisen palkan lisäksi hotelli tarjoaa henkilökunnalleen hyviä ulkoiluun liittyviä etuja. Toivottu työn aloitus olisi nykyisen talvisesongin aikana, eli viimeistään huhtikuussa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Barona Lapin aluejohtaja Antti Rotko, antti.rotko@barona.fi, p.040-5611204. tai palvelupäällikkö Jyry Lehtoniemi, jyry.lehtoniemi@barona.fi, p.050-4131220. Soittopyynnöt tekstiviestillä. Kaikki hakemukset käsitellään luottamuksellisesti. Hakemukset palkkatoivomuksineen ja mahdollisine työnäytteineen viimeistään 17.03.2019 mennessä oheisen hakulinkin kautta. Hae saman tien, sillä paikka täytetään heti sopivan tekijän löydyttyä!

Edellytykset työnsaannille: Vastaanotto, Tarjoilu, Asiakaspalvelu, Esimiestyö, Englanti, hospitality
Eduksi luettavat asiat: muu kielitaito