(Poistunut julkaisusta)

Graafinen suunnittelija
Helsingin Sanomat

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.10.2019

Etsimme graafista suunnittelijaa Hesarin markkinointiin
 
Oletko urasi alussa oleva graafikko, joka etsii näytön paikkaa? Nyt se on tarjolla Hesarin markkinointitiimissä. Toivomme, että olet vähintään graafikon koulutuksen saanut ja jo käytännön töissä taitosi osoittanut diginatiivi. Pitkä CV ei ole ratkaiseva, vaan kiinnostus media-alaan ja into oppia uutta.
 
Etsimme mainosgraafikkoa, jonka tehtävänä on tehdä Hesarin mainoksia digi- ja printtikanaviin yhdessä markkinointipäälliköidemme kanssa. Muokkaat aineistot sujuvasti kanavasta toiseen, myös videot ja animaatiot. Tehokkaan tuotannon lisäksi pääset näyttämään kyntesi myös luovassa suunnittelussa.
 
Tehtävässä toteutetaan Hesarin brändistrategian ja designstrategian linjaa, ja apua ja neuvoja saa konkarisuunnittelijoiltamme. Tämä on loistava mahdollisuus saada oppia huippudigimedian ammattilaisilta ja tehdä töitä rennossa ja hauskassa tiimissä. Tarjoamme ison konsernin mahdollisuudet ja edut.

Lisätietoja

Kiinnostuitko? Hae tehtävää pikimmiten, mutta kuitenkin viimeistään 28.10. mennessä täyttämällä sähköinen hakulomake. Lisätietoa antaa art director Tuomas Jääskeläinen (tuomas.jaaskelainen@hs.fi, 050 414 4340).