(Poistunut julkaisusta)

Graafinen suunnittelija
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.5.2019

Haemme iloisen joukkomme vahvistukseksi määräaikaista

GRAAFISTA SUUNNITTELIJAA

Oletko kiinnostunut päivittäistavarakaupan alasta ja markkinoinnista? Onko sinussa ainesta tuottamaan markkinointimateriaalia yhdelle Suomen puhutuimmasta brändeistä? Loistavaa, saatat olla uusi graafinen suunnittelijamme!

Tehtävässä toimit myymälämarkkinointitiimin jäsenenä. Ymmärrät visuaalisen markkinoinnin ja konseptoinnin lainalaisuudet, pursuat uusia ideoita ja osaat myös herättää ne henkiin visuaalisesti.

Tunnistat myymälämarkkinoinnin potentiaalin liiketoiminnan kannalta, mutta ennen kaikkea osaat myös nähdä eri myymäläpinnat mahdollisuutena vaikuttaa asiakkaan asiointikokemukseen. Kynäsi ei sakkaa esimerkiksi hyllynpuhujien tai banderollien kohdalla.

Innostut ja innostat, ja ymmärrät suunnittelussa ryhmätyön voiman. Tehtävä on määräaikainen, ja sen kesto on vuosi. Työn aloittamisajankohta on sovittavissa, mutta toivomme mahdollisimman pikaista aloitusta. Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa.

Odotamme paljon…

  • Vankkaa työtaustaa – sinulla on vähintään kahden vuoden kokemus graafisesta suunnittelutyöstä
  • Soveltuvaa koulutusta – olet suorittanut graafisen suunnittelun opintoja, mutta tärkein koulusi on ollut työelämä
  • Kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmien hallintaa – olet ketterä Adobe-akrobaatti: fantastinen fotarissa ja ilmiömäinen inkkarissa
  • Erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – olet joukkuepelaaja, jolla on lämmin sydän ja harjaantunut sosiaalinen silmä
  • Kuvitustaitoa – tämä on plussaa, ei pakollista
  • Sujuvaa englannin kieltä – olet avoin yhteistyölle myös kansainvälisten kollegojen kanssa

…tarjoamme enemmän!

  • Arvostusta – luovaa näkemystäsi pidetään meillä suuressa arvossa
  • Mielenkiintoisia ja monipuolisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Osaavan tiimin tuen – meillä on mahtava duuniporukka, joka osaa paitsi tehdä työnsä, myös pitää hauskaa
  • Kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Reilun ja vakaan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta tarjoamalla mm. liikunta- ja kulttuuriedun sekä tuoreille vanhemmille vauvapakkauksen
  • Mukavat, modernit työtilat pääkonttorillamme Espoossa – ajatus lentää, kun on avaraa ja valoisaa
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ- ja vapaa-aikasi ovat tasapainossa

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 10.6.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si, portfoliosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi. Kerro hakemuksessa, koska pystyisit aloittamaan työt. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten suosittelemme tarttumaan tilaisuuteen jo tänään!

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Markkinoinnin osaston Creative Manager Christian Saukkola (puh. 09 2345 6620) vastaa ilomielin kysymyksiisi keskiviikkona 5.6. klo. 14–15.