(Poistunut julkaisusta)

Fortum Save Desk- /Asiakaspalvelutyöntekijä
Soldem

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2018

Etsimme nyt kesäksi kahta Save Desk-/asiakaspalvelutyöntekijää Fortumin asiakaspalvelutiimiimme. 

Tehtävässä toimit kahdessa eri roolissa. Olet yhteydessä fortumin nykyisiin asiakkaihin ja vastaat heidän asiakassuhteiden jatkuvuudesta, sekä tulet toimimaan Fortumin asiakaspalvelussa (inbound). Asiakaspalvelussa vastaat asikakkaiden yhteydenottoihin ja ratkaiset heidän erilaiset tarpeensa ammattimaisesti sekä erinomaisella palveluasenteella.

Työskentely tehtävässä tapahtuu arkisin klo 9-17, ja tarjoamme kokoaikaisen työsuhteen ajalle 2.4.-31.8.2018. Tehtävässä voi olla mahdollista jatkaa myös kesän jälkeen. Palkkaus muodostuu työehtosopimuksen mukaisesta kiinteästä kuukausipalkasta (PAM puhelinpalvelu ja yhteyskeskuksia koskeva TES) sekä tavoitteiden mukaan muodostuvista, kannustavista provisioista sen päälle. 

Perehdytämme valitut henkilöt tehtävään huolellisesti: Fortumin tuotteisiin, palveluihin ja käytössä oleviin järjestelmiin. Kyseessä on asiakaspalvelutyö, mutta myynnillinen ote päivittäisessä tekemisessä on erittäin tärkeää. 

Odotamme sinulta ennen kaikkea:

  • hyviä vuorovaikutustaitoja
  • myyntihenkisyyttä
  • kykyä tarttua itsenäisesti erilaisiin sekä monipuolisiin asiakaskohtaamisiin.

Toivomme sinulta mahdollisesti löytyvän jo jonkin verran kokemusta myyntityöstä tai myynnillisistä asiakaspalvelutehtävistä, mutta määrätietoinen asenne työtä kohtaan on kuitenkin meille tärkeintä! Tarkkuus, hyvä paineensietokyky sekä ratkaisukeskeisyys ovat tehtävän luonteen kannalta ominaisuuksia, jotka edesauttavat siinä menestymistä.

HUOM! Koulutus tehtävään alkaa 2.4.2018 koulutusjaksolla, joten työ edellyttää kokoaikaista sitoutumista siitä eteenpäin.

Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointipäällikkö Johanna Sipiläinen p. 0400 151 312.