(Poistunut julkaisusta)

First line support, Hygga Oy, Helsinki
Academic Work

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.1.2020
Jos rohkeus, yhteistyö ja elämänilo ovat sinulle tärkeitä arvoja, jatka lukemista. Etsimme Hygga Oylle kahta asiakaspalveluhenkistä ja kehittymishaluista IT-alan osaajaa Service Deskiin osa-aikaiseen työhön osaksi 7 henkistä tiimiä. Jos työskentely terveydenhuoltoalan palveluiden parissa ja asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkaiseminen saavat sinut syttymään, jätä hakemuksesi jo tänään. Etenemme heti soveltuvan henkilön löydyttyä.
KUVAUS
Tässä tehtävässä pääset ratkomaan puhelimitse ja sähköpostitse asiakkaiden ongelmatilanteita ja tukemaan heitä järjestelmän käytössä. Asiakkaat ovat terveydenhuollon työntekijöitä Suomesta ja Ruotsista. Tehtävässä menestyminen vaatii hyviä vuorovaikutus ja viestintätaitoja niin puhelimitse kuin sähköpostitse ja ratkaisukeskeistä työotetta ja nopeutta. Yhtenä keskeisenä työtehtävänäsi on myös dokumentointi ja toimintaohjeiden kirjaaminen.

Kyseessä on uusi rooli, joten pääset mukaan vaikuttamaan valittaviin työtapoihin ja roolin rakentumiseen. Kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan, sinulla on mahdollisuus päästä kasvamaan yrityksen sisällä osana 7 henkistä IT-tiimiä. Tehtävään valittavalta henkilöltä toivotaan oppimishalua ja kiinnostusta järjestelmätestausta kohtaan.

Työvuorot sijoittuvat arkipäiviin 7.15-12.00 ja 15.00-19.00 väliselle ajalla.

Tarjoamme


* Mukavat työkaverit ja tiimin tuen
* Mahdollisuuden kasvaa yrityksen sisällä
* Viihtyisän työskentely-ympäristön Helsingin keskustassa.


Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä
TYÖNKUVA

* Asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
* Ongelmatilanteiden ratkaiseminen
* Tikettien kirjaaminen ja hoitaminen
* Työohjeiden dokumentaatio

ETSIMÄMME HENKILÖ ON

* Linuxin hyvä hallinta
* Sujuva suomen, ruotsin ja englannin kielitaito
* Aiemman työkokemuksen, harrastuneisuuden tai opintojen kautta kertynyt osaaminen
* Oppimishaluinen asenne


Etsimämme henkilö on:


* Asiakaspalveluhenkinen
* Oma-aloitteinen
* Yhteistyökykyinen


Muuta tietoa


* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: 12kk, 5-20 tuntia viikossa
* Sijainti: Helsinki, keskusta
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Hygga Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.


Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen
MUUTA TIETOA
Hygga Oy{target="_blank"} on vuonna 2010 perustettu suomalainen edelläkävijä terveydenhuollon digitaalisissa ratkaisuissa. Ainutlaatuinen yhdistelmä käytännön kliinistä kokemusta ja tietoteknisen, rohkean kehityksen osaamista mahdollistavat kasvualustan yrityksen tulevaisuuden innovaatioille.