(Poistunut julkaisusta)

Financial Controller
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.1.2021

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

 

Oletko asiakaslähtöinen taloushallinnon osaaja ja halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa Helsingin suurten asiakkaiden yksikköömme

Financial Controller

vastaamaan asiakkaillemme tuotettavista kokonaisvaltaisista taloushallinnon prosesseista yhdessä muun asiakastiimin kanssa. Financial controllerina pääset näköalapaikalle hyödyntämään ja vahvistamaan kokemustasi moninaisista taloushallinnon erityiskysymyksistä sekä kehittämään asiakkaidemme taloushallinnon prosessien automaatiota. Tiimin työtehtävät koostuvat

  • taloushallinnon asiantuntijatehtävistä
  • kuukausiraportoinnista yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
  • erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
  • sisäisestä laskennasta ja asiakkaiden konsultoinnista
  • kassaennusteista
  • verotukseen liittyvistä tehtävistä 
  • aktiivisesta yhteistyöstä asiakkaiden kanssa
  • päivittäisistä taloushallinnon tehtävistä

Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi useamman vuoden ajalta kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Automaatio eri muodoissaan on myös tullut mukaan työnkuvaan ja toivomme vähintäänkin positiivista ja avointa suhtautumista asiaan, mielellään myös intoa kehittää sitä yhdessä meidän kanssamme. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Olemme myös siirtyneet joustavaan etätyömalliin, joten on mahdollista tehdä työtä joustavasti myös Helsingin talousalueen ulkopuolelta ja sopimuksen mukaan toimistolla.

Haluamme, että viihdyt meillä! 

Meillä osaamisesi syvenee kehittävän asiakastyön ja laajan asiantuntijaverkostomme tuen avulla, joten et jää yksin haastavien tilanteiden kanssa. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien, ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Tutustu yksikköömme!

Suurten asiakkaiden yksikkömme koostuu innovatiivisista taloushallinnon huippuosaajasta. Joukkueemme on sekoitus vankkaa kokemusta ja uutta näkemystä. Olemme saumaton osa asiakasyritystemme talousosastoa ja autamme työllämme talousjohtajia keskittymään yrityksen taloudelliseen päätöksentekoon. Asiakkaamme kiittävät meitä erityisesti hyvästä laadusta ja aktiivisesta kommunikoinnista. Meillä on loistava yhteishenki: tuemme toinen toistamme ja viihdymme hyvin yhdessä. Koko joukkue toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan!

Kiinnostuitko?

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat Tapio Salmiselta, p. 040 569 4619 (soittoajat 22.1. klo 9-10, 26.1. klo 15-16 ja 28.1. Klo 14-16) tai tapio.salminen(at)azets.com. Viimeinen hakupäivä on 8.2.2021.

 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Heidin ja Liisan tarinat tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter