Financial Controller, kiinteistösijoittaminen
Tietoa tehtävästä
Kiinnostaisiko sinua mahdollisuus yhdistää taloushallinnon osaamisesi, kyky pitää eri lankoja käsissäsi ja järjestelmätaituruutesi Financial Controller -roolissa, jossa huolehdit asiantuntemuksellasi, että asiakkaamme odotukset täyttyvät? Haemme nyt suurten asiakkaiden yksikköömme
Financial Controlleria kiinteistösijoittamisen toimialalle
Tehtävässä tuotat ja kehität parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme taloushallinnon raportointiin ja prosesseihin. Saat laajan tehtävänkuvan, jossa vastaat, että asiakkaan raportointi on ajallaan sekä oikein ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa. Tukenasi on osaava asiakastiimi sekä laaja kollegoiden verkosto ja osaamisesi syvenee niin erityiskysymysten kuin kollegoiden kysymysten kautta. Lisäksi pääset kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä.
Tehtävät
kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
erillisyhtiöiden tilinpäätösten (Oy, KOY, KKOY, as.oy) ja konsernitilinpäätösten laadinta
asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä
sisäisen laskennan raportointitehtävät
kassavirtaennusteet, tulos- ja tase analyysit tietyissä asiakkaissa
verotukseen liittyvät tehtävät
aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
Toivomme sinulta löytyvän
Kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta usealta vuodelta
Kokemusta kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöiden kirjanpidosta, tilinpäätöksistä ja raportoinnista
Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä
Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja jo hankittua osaamista taloushallinnon järjestelmistä
Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti taloushallinnon järjestelmiä ja automaatiota
Sujuva suomen ja englannin kielen taito
Valmiutta tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa
Kaupallinen tutkinto (esim. tradenomi)
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja mielenkiintoisten suurten asiakkaiden tuomisen haasteiden parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana yli 400 hengen rautaista taloushallinnon osaajajoukkoamme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.
Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyissä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 14.6.2024.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, soittelethan Miika Sillanpäälle p. 050 364 5172. Miika vastaa mielellään kysymyksiisi.
Tietoa työnantajasta
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8200 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Azetsilla? Lisätietoja löydät urasivuiltamme
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/azets-insight/0220227-1