Financial Controller, Helsinki tai Turku
Newsec

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.5.2019

Haluaisitko sinä, taloushallinnon ammattilainen, työskennellä osana rautaisella ammattitaidolla varustettua yhteisöä? Sinulla olisi juuri nyt tilaisuus liittyä Suomen suurimmaksi kiinteistöalan yritykseksi kehittyvän yhtiön osaavien ammattilaisten joukkoon. Tule etenemään urallasi sekä jakamaan osaamistasi työkavereillesi parhaimman asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Katso, voisimmeko me olla sinulle seuraava askel urallasi!

Financial Controller osana liiketoiminnan ydintä

Meillä taloushallinto on osa liiketoimintaamme sekä asiakkaillemme tarjottavaa kiinteistösijoitustoiminnan palveluportfoliota. Tämä tarkoittaa sinulle sitä, että et toimi meillä vain tukifunktiona muille, vaan osana päivittäistä ydinbisnestämme. Meillä pääset työssäsi avustamaan sekä kotimaisia että ulkomaisia kiinteistöalan sijoittajia. Huolehdit siis kanssamme asiakkaidemme lakisääteisestä kirjanpidosta ja verotusasioista sekä monipuolisesta raportoinnista liiketoiminnan kannattavuuteen ja rahavirtaan liittyen. Perusraportoinnin lisäksi tehtäviisi kuuluu enenevissä määrin myös asiakkaidemme arvostama laajempi KPI-tyyppinen raportointi. Olet myös asiakkaita konsultoivassa roolissa ja arkeesi kuuluu asiakkaiden kirjanpitoon liittyviin kysymyksiin vastaamista ja matkan varrelle sattuvien haasteiden selvittämistä.

Financial Controller on meillä senior-tason rooli, jolloin sinä vastaat omalla osaamisellasi asiakkaidemme tarpeisiin ja olet palvelutuotantomme aitiopaikalla. Sinulla on työssäsi asiakkuuksiesi osalta vastuu asiakasraportoinnista sekä selkeä koordinoiva rooli, koko taloushallinnon palvelutuotannon osalta. Et ole kuitenkaan yksin, vaan apunasi on osaava taloushallinnon asiakkuustiimi. Lisäksi osallistut asiakkuuspalavereihin, joissa suunnitellaan ja keskustellaan asiakkuudelle tuotettavasta palvelukokonaisuudesta sisältäen kaikki palvelumme.

Arkeasi ohjaavat asiakkaidemme usein tiukatkin raporttiaikataulut sekä selvitettävät kysymykset ja haasteet. Oman mausteensa työhömme tuo kiinteistöalalle omat erikoispiirteet niin verotuksessa kuin muussakin lainsäädännössä. Jos ongelmanratkaisu ja uuden oppiminen ovat sinun juttusi, sopeudut tähän rooliin loistavasti.

Miltä työsuhteesi alku meillä näyttää?

Työsi lähtee liikkeelle monipuolisesta perehdytyksestämme. Pääset tutustumaan asiakkuuksiin, käyttämiimme taloushallinnon järjestelmiin sekä uusiin työkavereihisi. Huomaat nopeasti, että arvomme Passion for Colleagues and Clients, Excellence, Innovation ja Integrity näkyvät ja elävät arjessamme niin keskinäisessä kanssakäymisessämme, johtamisessa kuin liiketoiminnassamme. Ensimmäiset työkuukautesi riippuvat paljon myös omasta kokemustaustastasi sekä muuttuvista työtilanteistamme asiakkuuksien kanssa. Tulet saamaan kaiken tarvitsemasi tuen, jotta pääset sinuksi ja kiinni työn arkeen. Tiedämme, että kaikkea ei voi osata heti, mutta me kyllä autamme, ja kysyä saa aina.

  1. Uskallamme luvata, että meillä saat työkaveriksesi ja sparraajiksesi alamme parhaat osaajat. Ympärilläsi on 65 taloushallinnon ammattilaista jakamassa osaamistaan ja ratkaisemassa asiakkaidemme haasteita.
  2. Taloushallinto on meillä osa liiketoiminnan ydintä. Olemme mukana tuottamassa asiakkaillemme alan parhaita kiinteistöpalveluita.
  3. Meillä on kasvollinen omistaja, mikä tarkoittaa kehittymistä ja tavoitteiden eteen työskentelyä myös pitkällä tähtäimellä. Emme hae pikavoittoja vaan keskitymme laadukkaaseen työhön, asiakkaidemme palveluun ja henkilöstömme menestymisen mahdollistamiseen. Siksi sinäkin menestyt kanssamme.
  4. Meidän kanssamme pääset oppimaan valtavasti uutta. Kiinteistöalan taloushallinnon ja verotuksen sekä asiakkuuksien haasteita ratkaisemalla opit jatkuvasti uutta ja osaamisesi kehittyy. Pidämme koulutuksilla huolta siitä, että olet alati muuttuvassa maailmassa ajan tasalla talouden ja kiinteistöalan muutoksista.
  5. Tulet työskentelemään yhteisössä, jolle työn laatu on tärkeää ja asiakkaiden aikataulujen noudattaminen on kunnia-asia. Työssäsi on kuitenkin paljon vapautta päättää siitä, miten ja missä työsi teet. Joustavuutesi vastapainoksi myös me joustamme sinun suuntaasi.

Mitä toivomme sinulta?

Tässä tehtävässä menestyt, jos sinulla on hyvä osaaminen kirjanpidosta ja verotuksesta sekä hallitset konserniraportoinnin ja -tilinpäätökset. Nämä kun ovat työsi keskiössä. Onnistumisesi kannalta tärkeää on myös kokemus yritysjärjestelyistä, koska asiakasyrityksemme ostavat ja myyvät kohteita, ja järjestelevät omistuksiaan aktiivisesti. Lisäksi toivomme sinulta intoa koordinointivastuuseen, sillä tässä tehtävässä sovitat yhteen myös muiden taloushallinnon osaajien työtä osana asiakkuustiimiä.

Arkemme on välillä hektistä, sillä dynaamiset asiakkaamme tekevät usein nopeitakin liikkeitä, jotka vaikuttavat meidän työhömme. Paineensietokyky ja asiakaspalvelualttius ovat siis meillä valttia. Ja tietysti toivomme sinun olevan tarkka työssäsi, pystyen samalla priorisoimaan ja löytämään asioista oleellisen. Asiakkainamme on paljon ulkomaisia kiinteistösijoittajia, jolloin englannin kielen kirjallinen ja suullinen osaaminen on tarpeen.

 

Heräsikö kiinnostuksesi? Seuraavaksi tahtoisimme kuulla sinusta!

Mikäli sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, Yvonne juttelee mielellään niistä kanssasi lisää. Yvonnen tavoitat parhaiten sähköpostitse yvonne.stenman@newsec.fi ja voitte sopia keskusteluajan.

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 28.5.2019 mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana, joten älä suotta odota viimeiseen päivään

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1266071
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Uusimaa, Turku, Varsinais-Suomi