(Poistunut julkaisusta)

Finance Manager
Accountor HR Solutions

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.1.2021

Hei Finance Manager, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Accountorin HR-klusteri tarjoaa ohjelmistoratkaisuja palkanlaskennan, työajanhallinnan ja HR:n tarpeisiin sekä digitaalista palvelua osaamisen kehittämiseen. Olemme alan johtava toimija. Ohjelmistoratkaisuista vastaavan yksikkömme Accountor HR Solutionsin tuotteilla Mepco, TyövuoroVelho, TuntiVelho ja MaraPlan hoidetaan yli 500.000 suomalaisen palkansaajan työsuhteen elinkaareen liittyviä asioita. Digitaaliseen osaamisen kehittämiseen erikoistuneen yksikkömme Eduhousen koulutuspalveluita käyttävät tuhannet talouden ja HR:n ammattilaiset sekä esimiehet Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

Oletko etsimämme taloushallinnon osaaja?

Työskentelet osana HR-klusterin taloushallintotiimiä, joka tukee asiantuntemuksellaan kaikkia liiketoimintojamme. Tiimissä työskentelee 5 henkeä ja HR-klusterissa on yhteensä lähes 200 ammattilaista.

Toimit yhden liiketoiminta-alueemme, työaikaratkaisujen, operatiivisen johdon päivittäisenä tukena tuottamalla liiketoiminnan tarvitsemaa taloudellista tietoa. Avustat raportoinnissa sekä tuet budjetointia ja ennustamista sekä teet läheistä yhteistyötä laskutuksen kanssa. Työnkuvaasi kuuluu myös yhteisiä klusterin taloushallinnon kehittämis- ja rutiinitehtäviä. Toimit HR-klusterin johtoryhmään kuuluvan tiiminvetäjän oikeana kätenä erilaisissa hankkeissa.

Tiimissäsi työskentelee asiantuntevia ja helposti lähestyttäviä ammattilaisia, joilta saat tarvittaessa tukea ja apua. Positio tarjoaa sinulle mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja urapolkuasi taloushallinnon tehtävien parissa.

Näillä taidoilla onnistut!

Onnistuaksesi tehtävässäsi edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, vankkaa taloushallinnon osaamista ja useamman vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä. Olet sinut erilaisten taloushallinnon järjestelmien kanssa eikä tekniikka pelota sinua. D365-osaamisen katsomme ehdottomasti eduksi. Omaat hyvät MS Office -taidot, erityisesti Excel-osaaminen on tärkeää. Tulet suomen lisäksi toimeen myös englannin kielellä. 

Sinulla on aktiivinen asiakaspalveluasenne, joustavuutta toimia muuttuvissa ja välillä tiukoissakin tilanteissa, oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Olet tarkka, vastuuntuntoinen, oppimishaluinen ja pystyt pitämään langat käsissäsi.  Tarvittaessa olet valmis hyppäämään avuksi muillekin. Sinulla on kyky hahmottaa kokonaisuuksia sekä taito tarttua ja viedä maaliin tärkeät asiat. Tartut aktiivisesti avoimiin ja ratkaisua kaipaaviin asioihin.  Toimenkuvaa voidaan muokata kokemuksesi mukaisesti.

Haluamme, että viihdyt!

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja haasteellisen työn rennossa ja kannustavassa työympäristössä sekä hyvät kehittymismahdollisuudet osana kasvavaa ja kehittyvää yhtiötä. Laitamme työntekijämme etusijalle, sillä uskomme vahvasti, että hyvä henkilöstökokemus tuottaa erinomaista asiakaskokemusta. Siksi meillä onkin mahtavaa työskennellä!

Kulttuurimme on avoin ja mutkaton, meillä on rehellinen tekemisen meininki! Vapautta ja vastuuta on sopivassa määrin. Työntekijöidemme hyvinvointi ja huolenpito on meille sydämen asia. Työskentelyämme ohjaavat arvomme: arvostus ja luottamus toisiamme kohtaan, sekä rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, katse tulevaisuudessa. Me olemme tiimi: kannustamme, luotamme ja pidämme huolta toisistamme. Se tarjoaa kestävän pohjan ammatilliselle kasvulle ja jokaisen omien vahvuuksien löytämiselle. Olemme kyvykkäitä, ystävällisiä ja aina valmiina auttamaan työtovereita sekä asiakkaitamme. Tutustu meihin täällä!

Voit valita työskenteletkö Espoossa vai Tampereella. Espoon Keilaniemen toimistomme sijaitsee merinäköalapaikalla aivan metroaseman läheisyydessä ja Tampereella olemme juuri muuttaneet uusiin tiloihin ydinkeskustassa sijaitsevaan Tulli Business Parkiin. Meillä on myös hyvät etätyömahdollisuudet.

Saattaisimmeko sopia toisillemme?

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi pikimmiten, viimeistään 7.2.2021. Tiiminvetäjä, talous- ja hallintojohtaja Marjo Ylinen vastaa mielellään kysymyksiisi. Marjon tavoitat numerosta 040 766 3974 parhaiten seuraavina aikoina: 21.1.2021. klo 9.00-10.00 tai 28.1.2021. klo 9.00-10.00.

Odotamme innolla uutta kollegaamme, paikkasi on jo katettu!

Accountorin HR-klusteri on osa kansainvälistä Accountor-konsernia. Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa. Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa.