Finance Coordinator
SOS International

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.11.2019

Kiinnostaisiko sinua monipuolinen taloushallinnon tehtävä kansainvälisessä ympäristössä?

Etsimme yhteistyössä asiakkaamme SOS Internationalin kanssa taloushallinnon osaajaa Finance Coordinator-tehtävään, hyvien kulkuyhteyksien päähän Vallilaan.

Tehtävässä työskentelet kolmen hengen taloushallinnontiimissä. Vastuullasi on varmistaa päivittäisen taloushallinnon ja kirjanpidollisten tehtävien kokonaisvaltainen onnistuminen, sekä tarjota talouden prosesseihin liittyvää tukea niin sisäisille kuin ulkoisille sidosryhmille.

Tehtäviisi sisältyvät mm. laskutus ja maksuliikenne, tiliöinnit ja kirjanpito sekä asiakkaiden ja kumppaneiden neuvonta. Finance Coordinator hoitaa myös kauden/kuukauden sulkemiseen liittyviä tehtäviä, ALV- ja EU-myyntiraportointia sekä osallistuu toiminnan ja järjestelmien kehitysprojekteihin. Tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta kirjanpidosta ja/tai taloushallinnon prosesseista.

Mitä odotamme sinulta?

  • Aikaisempaa kokemusta kirjanpidosta ja taloushallinnon tehtävistä
  • Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)
  • Taloushallinnon järjestelmäosaamista (meillä on käytössä Microsoft Dynamics/AX) ◾ Kirjanpitolain ja ALV-säännösten tuntemus on eduksi
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista englannin- ja suomen kielen taitoa
  • Tarkkaa ja huolellista työskentelytapaa
  • Positiivista asennetta, sekä motivaatiota oppimaan uutta ja haastamaan itseäsi

Mitä tarjoamme sinulle?

Työ meillä, SOS Internationalilla, on kiinnostava dynaamisessa ja kehittyvässä työympäristössä, jossa et koskaan voi täysin tietää mitä työpäivä tuo tullessaan. Teemme töitä monipuolisessa ja kansainvälisessä ympäristössä osana asiantuntevaa ja huumorintajuista porukkaa. Liiketoimintamme on vahvassa kasvussa ja katsomme luottavaisesti tulevaisuuteen ja digitalisaation tuomiin mahdollisuuksiin. Tarjoamme sinulle joustavuutta työaikoihin sekä tuen ja perehdytyksen uusiin työtehtäviisi. Uudessa työssäsi saat mielenkiintoisen ja monipuolisen taloushallinnon tehtäväkentän, jossa pääset hyödyntämään ja kehittämään erityisesti ulkoisen laskennan osaamista.

Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus ja kestää vähintään heinäkuuhun 2021 saakka.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää Baronan rekrytointijärjestelmän kautta viimeistään 15.12 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa Barona Financen rekrytointikonsultti Jenni Still, p. 045-665 8000, jenni.still@barona.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1319633
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 15.12.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: (jenni.still (a) barona.fi)
  • Puhelin: 0456658000
  • Sijainti: Helsinki