(Poistunut julkaisusta)

Finance Coordinator
SOS International Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.10.2019

 

SOS International tarjoaa laajan valikoiman asiakaspalveluratkaisuja, joihin kuuluvat maailmanlaajuiset hoito- ja matkapalvelut, tiepalvelut ja terveydenhoidollinen neuvonta. Asiakaspalvelukeskuksemme sijaitsevat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. SOS International on yksi Pohjoismaiden suurimmista assistance-organisaatioista ja sen omistaa 13 vakuutusyhtiötä.

Finance Coordinatorin vastuulla on varmistaa päivittäisen taloushallinnon ja kirjanpidollisten tehtävien kokonaisvaltainen onnistuminen, sekä tarjota talouden prosesseihin liittyvää tukea niin sisäisille kuin ulkoisille sidosryhmille.  

Finance coordinatorin tehtäviin sisältyy mm. laskutus ja maksuliikenne, tiliöinnit ja kirjanpito sekä asiakkaiden ja kumppaneiden neuvonta. Finance coordinator hoitaa myös kauden/kuukauden sulkemiseen liittyviä tehtäviä, ALV- ja EU-myyntiraportointia sekä osallistuu toiminnan ja järjestelmien kehitysprojekteihin. Tehtävässä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta kirjanpidosta ja/tai taloushallinnon prosesseista.

Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus ja kestää vähintään heinäkuuhun 2021 saakka.

         
Mitä odotamme sinulta?

  • Aikaisempaa kokemusta kirjanpidosta ja taloushallinnon tehtävistä
  • Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)
  • Taloushallinnon järjestelmäosaamista (meillä on käytössä Microsoft Dynamics/AX)
  • Kirjanpitolain ja ALV-säännösten tuntemus on eduksi
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista englannin- ja suomen kielen taitoa
  • Tarkkaa ja huolellista työskentelytapaa
  • Positiivista asennetta, sekä motivaatiota oppimaan uutta ja haastamaan itseäsi


Mitä tarjoamme sinulle

Työ meillä, SOS Internationalilla, on kiinnostava dynaamisessa ja kehittyvässä työympäristössä, jossa et koskaan voi täysin tietää mitä työpäivä tuo tullessaan. Teemme töitä monipuolisessa ja kansainvälisessä ympäristössä osana asiantuntevaa ja huumorintajuista porukkaa. Liiketoimintamme on vahvassa kasvussa ja katsomme luottavaisesti tulevaisuuteen ja digitalisaation tuomiin mahdollisuuksiin. Tarjoamme sinulle joustavuutta työaikoihin sekä tuen ja perehdytyksen uusiin työtehtäviisi.

Uudessa työssäsi saat mielenkiintoisen ja monipuolisen taloushallinnon tehtäväkentän, jossa pääset hyödyntämään ja kehittämään erityisesti ulkoisen laskennan osaamista.

Toimistomme sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien päässä Helsingin Vallilassa.


Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi nettisivujemme kautta viimeistään tiistaina 12.11.2019. Lisätietoja tehtävästä antaa Karoliina Valli, sähköpostitse karoliina.valli@sos.eu tai puhelimitse +358 40 803 6670.