Tietoa tehtävästä
Rekrytoimme!
Hanken & SSE Executive Educationin tavoitteena on vauhdittaa kasvua ja uudistumista organisaatioissa ja yksilöissä. Tarjoamme asiakkaillemme vaikuttavia liiketoiminnan kehittämis-, koulutus- ja valmennuspalveluita sekä ratkaisuja, jotka tukevat strategista uudistumista, johtamista ja ihmisten uralla etenemistä työsuhteen aikana ja sen päättymisen jälkeen.
Toimintaamme ohjaavat arvot: rohkeus, oivallus, sydän ja kupliva. Asiantuntijayrityksenä liiketoimintamme onnistumisen edellytys on osaava, sitoutunut ja hyvinvoiva henkilöstö. Tätä vahvistamaan haemme nyt tiimiimme Helsinkiin
Finance and Administration Specialist
Tässä tehtävässä pääset työskentelemään monipuolisesti hallinnon asiantuntijana. Osallistut yrityksen talouden hoitoon sekä raportointiin ja olet osaltasi varmistamassa sen ajantasaisuutta ja oikeellisuutta. Vastuullesi kuuluu myös myynnin ja hallinnon tukitehtäviä. Annat vahvan panostuksesi myös erilaisissa kehityshankkeissa.
Tarkemmat vastuualueesi:
Laskutuksen, osto- ja myyntireskontran hoito sekä palkkahallinnon tuki yhteistyössä tilitoimiston kanssa
Talouden raportointi sekä tilinpäätöksissä avustaminen
Myynnin tuki, kuten asiakassopimustuki
Tukiprosessien ja työkalujen kehittäminen yhteistyössä tiimin kanssa
Erilaisissa kehityshankkeissa tukeminen (esim. Järjestelmähankkeet)
Henkilöstön tukeminen ja kouluttaminen hallinnon prosesseista ja järjestelmistä
Tietoturva- ja tietosuojatiimissä toimiminen yhteistyössä Head of administrationin kanssa
Menestyäksesi tehtävässä:
Olet asiakaslähtöinen, käytännöllinen, positiivinen ja ratkaisukeskeinen tiimipelaaja
Toimit luontevasti tarkkuutta vaativien tehtävien ja tilanteiden parissa, samalla hahmottaen isoja kokonaisuuksia
Sinulla on hyvät järjestelmä- ja it-taidot
On eduksi, jos sinulla on kokemusta uusien hallinnon järjestelmien hankinnasta tai pääkäyttäjä-roolista
Sinulla on erinomaiset suulliset ja kirjalliset viestintätaidot
Sinulla on vahvat itsensä johtamisen taidot, muutosketteryyttä ja paineensietokykyä
Toivomme sinulta:
Soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi kaupallisen alan ylempi tai alempi korkeakoulututkinto
Vähintään 5 vuoden kokemus monipuolisista talouden ja hallinnon tehtävistä mielellään pk-yrityksessä, projektiliiketoiminnan tuntemuksesta on etua
Suomalaisen pk-yrityksen toimintaympäristön hallinta, kuten kirjanpito, laskentatoimi, verotus
Hyvät IT-taidot, erityisesti Excelin käytön osaaminen sekä toiminnanohjaus- ja kirjanpitojärjestelmien osaaminen
Suomen- tai ruotsinkielentaito sekä englanninkielentaitoa, joka on yrityskielemme. Kaikkien kolmen kielen hallinta luetaan merkittäväksi eduksi
Hanken & SSE tarjoaa sinulle:
Näköalapaikan huippuluokan asiantuntijaorganisaation toimintaan ja asiakaskenttään
Todella mukavat, osaavat ja auttavaiset kollegat
Laajat työterveys- ja vakuutuspalvelut
Liikunta- ja kulttuuriedun sekä lounastuen
Toimiston keskeisellä sijainnilla ja hyvillä liikenneyhteyksillä sekä joustavan etätyömahdollisuuden (työtehtävien salliessa)
Mahdollisuuden kasvaa ja kehittää omaa osaamista
Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.
Mikäli tehtävä tuntuu sinulle omalta ja jokin läikähti sydämessäsi, odotamme innolla hakemustasi sekä CV: täsi. Toimithan heti, sillä etenemme haussa heti sopivien henkilöiden löytyessä. Hakemuksia otamme vastaan perjantaihin 3.5. saakka. Lisätietoja tehtävästä antaa CFO Sirpa Renvall 26.4. klo 14-15 ja 29.4. klo 14-15 puh. 040 848 1999.
Palkkaus
Tehtävän palkka on 3700-4200€/kk
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 30.4.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.