(Poistunut julkaisusta)

Finance Administrator
LeadDesk

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.4.2018

Kasvamme nopeasti ja etsimme nyt osaavaa ja kehittymishaluista Finance Administrator -työntekijää taloustiimiimme Helsinkiin. Osana viisihenkistä taloustiimiä vastuualueisiisi kuuluvat:

  • Laskutukseen liittyvä asiakaspalvelu sekä perintä
  • Ostolaskujen hallinta ja maksuliikenne
  • Palkanlaskentaan liittyvät tehtävät kuten esim. tiedonkeruu ja palkkoihin liittyvät kysymykset
  • Talous-, kirjanpito- ja IT-prosesessien kehitys
  • Muut talouteen ja hallintoon liittyvät tehtävät

Sinulta odotamme:

  • Tradenomin tutkintoa tai vastaavaa alempaa korkeakoulututkintoa (BBA)
  • Tarkkuutta ja huolellisuutta
  • Joustavuutta sekä kykyä hallita useita tehtäviä samanaikaisesti
  • Sujuvaa suomen sekä englannin kielitaitoa – muut kielet katsotaan eduksi
  • Hyviä MS Office -taitoja, erityisesti Excel
  • Kokemus Procountorista ja Zuorasta katsotaan eduksi

LeadDeskillä tarjoamme:

  • Mahdollisuuden työskennellä nopeatempoisessa ja kasvavassa SaaS-yhtiössä
  • Kansainvälisen työympäristön – LeadDeskillä työskentelee 10+ kansalaisuutta
  • Mahdollisuuden oppia ja kasvaa omassa tehtävässäsi
  • Viihtyisän toimistotilan Helsingin Kalliossa
  • Vakituisen työsuhteen ja työhyvinvointia tukevat työsuhde-edut

Uskotko olevasi etsimämme henkilö? Hienoa! Hae paikkaa mahdollisimman pian LinkedIn profiilillasi tai lähettämällä meille CV:si 30.4.2018 mennessä: https://leaddesk.breezy.hr/p/40fbde3cf52f-finance-administrator?

 Katsomme hakemukset saapumisjärjestyksessä ja aloitamme haastattelut heti sopivan henkilön löydyttyä.

Mikäli sinulla on kysyttävää tehtävään liittyen, ole yhteydessä Paul Stenbäckiin (Head of Finance) puhelimitse (+358 40 822 6587) tiistaina 17.4.2018 klo 10.30-11.00 EET tai perjantaina 27.4.2018 at 10.00-10.30 EET.

 

We are growing fast and need more great people to join our winning team. We are now looking for a Finance Administrator to strengthen our Finance team based in Helsinki.

As a member of a team of five finance professionals, your responsibilities will include:

  • Customer service related to invoicing and debt collection
  • Managing and paying purchase invoices
  • Payroll related tasks including eg. gathering information for salary payments and answering salary related queries
  • Development of invoicing, accounting and finance IT processes
  • Other finance and administrational tasks

You will succeed in this position if you have:

  • A Bachelor’s degree in eg. business administration (BBA) or equivalent
  • Accuracy and attention to detail in everything you do
  • Flexible can-do attitude and the ability to juggle many tasks simultaneously
  • Fluent English and Finnish skills – additional language skills are considered an asset
  • Proficiency with Excel and other MS Office products
  • Experience from Procountor and Zuora software are considered an asset

At LeadDesk we offer:

  • The opportunity to work in a fast-paced environment in a venture capital backed SaaS company
  • An international work environment – LeadDesk currently employs 10+ nationalities in six countries
  • The opportunity to learn from colleagues with diverse backgrounds both within and outside your own field
  • Full time permanent contract

Interested in joining our team? Great! We will fill the position as soon as we find the right person. Apply by sending your CV, application and salary request or with your LinkedIn profile at the latest on 30.4.2018 via following link: https://leaddesk.breezy.hr/p/40fbde3cf52f-finance-administrator?

If you have any questions regarding this position, please contact Head of Finance Paul Stenbäck by phone (+358 40 822 6587) on Tuesday 17.4.2018 at 10.30-11.00 EET or on Friday 27.4.2018 at 10.00-10.30 EET.