(Poistunut julkaisusta)

Eniro Finland: Asiakaspalvelun agentit Tampereelle
Oy Eniro Finland Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2021

Meille asiakaspalvelu on sydämenasia. Jotta voimme jatkossakin taata laadukkaan asiakaspalvelun, saamme nyt iloksemme kasvattaa joukkoamme uusilla asiakasneuvojilla.

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen ASIAKASPALVELUN AGENTTEJA eli sydämestään asiakastyölle sykkiviä asiakasneuvojia moderniin Contact center -yksikköömme Tampereen ytimeen.

Tässä tehtävässä asiakkaita palvellaan heidän ehdoillaan maanantaista sunnuntaihin klo 7-21. Pääset näyttämään taitosi monipuolisissa palvelutilanteissa sisään saapuvissa puheluissa. Aika ajoin pääset myös palvelemaan asiakkaita sähköpostilla, chatissa ja some-kanavissa. Agenttina tehtäväsi on löytää ja viestiä heille sopivimmat palvelut tai ratkaisut erilaisiin tilanteisiin tai pulmiin. Tulet siis tärkeään rooliin!

Jotta sopisit rentoon porukkaamme, olisi mahtavaa, jos sinulta löytyy pientä pilkettä silmäkulmasta – meillä työporukka on tiivis ja huumori tärkeä osa arkeamme. Tätäkin tärkeämpää on kuitenkin avoin mieli ja rohkeus tarttua asiakaspalvelutilanteisiin. Pääasiassa käytät tehtävässä suomea, joten sen hallitseminen niin suullisesti kuin kirjallisesti on tärkeää. Emme etsi pelkästään ”valmiita agentteja” vaan kuulemme mielellämme myös uusista potentiaaleista. Meidän tiimin kannustuksen kautta pääset kyllä sujuvasti vauhtiin työssäsi.

Sopisiko tiimimme sinulle?

Kuten ehkä huomasit jo, emme ota itseämme turhan vakavasti, joten pääset osaksi melkoisen rentoa porukkaa. Taaksesi saat n. 50 hengen näppärän tiimin, josta löytyy toinen toistaan ihanampia tyyppejä. Tiimin valmentajat ovat arjen sankareitasi ja varmistavat, että saat tarvittavat eväät työhösi ja ovat tietysti tukenasi myös myöhemmin matkallasi.

Mikäli kaipaat lisätietoa siitä, mitä kaikkea tässä tehtävässä pääsevät tekemään, älä epäröi soittaa palvelupäälliköllemme Johannalle. Johannan tavoitat parhaiten keskiviikkoisin klo 12-13 (ei viikolla 9) numerosta 050 506 7646.

Jos edellä kerrottu on just sun juttu, nakkaa hakemus tulemaan viimeistään 3.3.2021. Haastattelut käydään pääasiassa viikkojen 10 ja 11 aikana. Käymme hakemuksia lävitse jo haun rullatessa, joten emme suosittele jättämään hakua deadlinen varaan. Työt alkavat koulutusjaksolla jo pääsiäisen jälkeen viikolla 14, jolloin sinun tulee olla remmissä mukana. Perehtymisjakson jälkeen työtä on mahdollista tehdä etänä, mutta silloinkin sinulla tulee olla mahdollisuus vierailla Tampereen konttorillamme.

Lukuvinkki: Meillä asiakasneuvojia kannustetaan kehittymään! Yksi näkökulma asiakasneuvojien työn kehittämiseen on sisäisesti järjestettävä tunneälykoulutus, josta asiakasneuvojamme pääsevät osana työtään nauttimaan. Lue lisää aiheesta TÄÄLTÄ.