(Poistunut julkaisusta)

EMKINE - ASIAKASPÄÄLLIKKÖ - ESPOO
HELMITEHDAS OY

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.9.2020

ASIAKASPÄÄLLIKKÖ – ESPOO (TOIMINTA-ALUEENA KOKO SUOMI)

Onko Sinulla jo kokemusta B2B-palvelumyynnistä ja vankka halu oppia uutta sekä kehittää jo olemassa olevaa? Me haluamme juuri Sinut menestymään Emkinen tiimiin Asiakaspäällikön rooliin.

Motivoidutko onnistumisista, asiakaskohtaamisista ja haluat auttaa asiakkaitamme menestymään? Jos vastasit kyllä, kannattaa jatkaa ilmoituksen lukemista ja hakea tehtävää.

 

Tehtävänkuvasi ja vastuualueesi:

Emkinen tulevana Asiakaspäällikkönä tehtävänäsi on kartoittaa ja tarjota eri kokoisille yrityksille työkykyjohtamisen asiantuntijapalveluita eli käytännössä auttaa yrityksiä lisäämään vaikuttavuutta ja säästämään kustannuksia oikeilla ratkaisuilla. Tärkein tehtäväsi on avata uusia keskusteluja prospekteihin sekä puhelimitse että muita digitaalisia kanavia pitkin, mutta käydä myös keskusteluja olemassa olevien asiakkaiden kanssa työkykyjohtamiseen liittyen. Ymmärräthän, että tässä tehtävässä menestyminen edellyttää eri liiketoimintojen hahmottamista ja ymmärrystä työterveyshuollon merkityksestä yritysten kumppanina, kuten myös työkykyjohtamisen merkityksestä yritysten tuottavuuden tekijänä.

 

Osaathan kuunnella asiakasta ja auttaa heitä tunnistamaan työkyvyttömyyden juurisyyt sekä johtaa punaista lankaa pitkin ongelman ratkaisua aina kartoituksesta – arvon osoittamiseen saakka. Alueenasi toimii koko Suomi vaikkakin suurin osa asiakaskohtaamisista tapahtuu pääkaupunkiseudulla ja verkossa, mutta olethan tarvittaessa valmis matkustamaan Suomen sisällä. Emkinellä kaiken keskiössä on asiakas. Asiakastyytyväisyys, tehokkuus ja konkreettiset tulokset mittaavat onnistumistasi tehtävässä.

Oletko valmis käärimään hihat?

 

Mitä Emkine tarjoaa Sinulle:

  • Paikan kasvuorganisaatiossa ja työkykyjohtamisen ytimessä
  • Monipuolisen tehtävänkuvan, jossa vastuu ja vapaus kulkevat käsi kädessä
  • Itsenäisen roolin, jossa pääset johtamaan omaa työtäsi ja myös mukaan kehitystyöhön
  • Alan ammattilaiset tiimi- ja sparrauskavereiksesi
  • Kivat tilat Espoossa ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn

Mitä Emkine odottaa Sinulta:

  • Kokemusta B2B-palvelumyynnistä ja hyviä näyttöjä siinä menestymisestä (minimissään 3-4 vuotta)
  • Esim. kaupallista korkeakoulutaustaa (minimissään AMK – mieluiten akateeminen loppututkinto)
  • Sitkeyttä, rohkeutta ja päättäväisyyttä päivittäiseen tekemiseen
  • Aktiivista ja uteliasta otetta asiakastyöhön – rohkeus on avain onnistumiseen
  • Aitoa halua kehittää jo olemassa olevaa, mutta myös itse kehittyä
  • Kykyä tehdä itsenäisiä päätöksiä – laatua unohtamatta
  • Erinomaisia vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaitoja
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (kirjallinen ja suullinen)

Katsomme eduksi:

  • Terveys- ja hyvinvointialan koulutus ja/tai työkokemusta alalta

 

Kiinnostuitko? Hyppäätkö mukaan Emkinen hienoon kasvutarinaan?

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi 11.10.2020 mennessä PDF-muodossa Helmitehtaan HR-järjestelmän kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa Marjukka Nieminen +358 50 566 5612 tai sähköpostilla marjukka@helmitehdas.fi

Työ alkaa sopimuksen mukaan syksyn 2020 aikana. 

 

(Tämän rekrytointitoimeksiannon suorittaa Helmitehdas Oy. Valittu työnhakija työllistyy suoraan Emkine Oy:lle.)