(Poistunut julkaisusta)

Ecommerce Manager
Finlayson Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2018

Vuonna 1820 perustettu Finlayson on yksi maamme vanhimpia yrityksiä, ja nykyään myös yksi Suomen kiinnostavimmista yrityksistä. Olemme vakuuttuneita siitä, että ainoa oikea tapa kunnioittaa yrityksen historiaa, on toimia yhtä vastuullisesti, rohkeasti ja ennakkoluulottomasti kuin varhaiset omistajamme. Tavoitteenamme on olla läpinäkyvin tekstiilialan yritys maailmassa. Lupaamme avata toimitusketjumme täysin läpinäkyväksi ja tehdä työtä puuvillan jäljitettävyyden eteen. Pyrimme vähentämään tekstiilijätettä suunnittelemalla kestäviä ja kierrätettäviä tuotteita. Meille yhteiskunnallinen vastuu tarkoittaa, että olemme jotain mieltä. Otamme osaa yhteiskunnalliseen keskusteluun, puolustamme meille tärkeitä asioita ja seisomme kantamme takana.

 

Arvomme jakavien ihmisten kanssa on myös kiva tehdä töitä. Lika barn läka bäst ja siksi etsimmekin sinua, Ecommerce Manager, kehittämään digistrategiaamme.

Etsimämme Ecommerce Manager on vahvasti dataohjautunut kauppias/myymäläpäällikkö, joka on tulosvastuullinen verkkokaupan liiketoiminnasta. Rooli on operatiivinen, ja siksi odotammekin hakijalta teknologia- ja kehittämisosaamista sekä niiden ymmärrystä retail-liiketoiminnassa ja omnichannelissa.

Pystyt identifioimaan uusia mahdollisuuksia Finlaysonin digitaalisen myynnin kasvattamiseksi sekä tehokkuuden lisäämiseksi niin Suomessa kuin kansainvälisilläkin markkinoilla. Analysoit sekä hyödynnät dataa, löytäen uusia keinoja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Kehität, skaalaat ja parannat nykyisiä myyntitoimenpiteitä tehokkaammiksi sekä paremmin tuloksia tuottaviksi.

Minkälainen olet tyyppinä?

Olet perillä digikentästä ja tiedät mihin suuntaan maailmalla ollaan menossa. Mietit jatkuvasti, mikä voisi olla seuraava vielä parempi myyntistrategiasi.

Olet se tyyppi, joka pursuaa ideoita, mutta joka osaa myös jäsentää ja arvottaa toimintaansa niiden pohjalta. Motivoidut lukujen analysoinnista ja out-of-the-box -markkinointikampanjoiden tuottamisesta. Seuraat dataa ja kaikki tekemisesi pohjaa siihen. Pystyt myös muuttamaan näkemyksiäsi. Myyntikate, käyttökate, ROI, CAC ja CLV ovat sinulle itsestäänselvyyksiä ja ymmärrät, kuinka hyödyntää niitä myynnin rakentamisessa. Osaat kääntää lukujen avulla saamasi tiedon tuloksia tuottaviksi kampanjoiksi kokeilemalla erilaisia lähestymistapoja. Testaat ja iteroit nopealla sekä ketterällä syklillä. Uskot automaatioon ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Et pelkää hypätä syvään päätyyn ja uida. Siedät hyvin epävarmuutta ja keskeneräisyyttä. Olet oma-aloitteinen, itseohjautuva, pitkäjänteinen ja sinnikäs. Uskot että onnistumisten jakaminen on mukavampaa muiden kanssa. Jaat yrityksemme arvomaailman ja sinulle ei ole yhdentekevää minkälaisissa lakanoissa nukut.

Minkälaista osaamista toivomme Sinulta:

  • Tuloksellisia näyttöjä verkkokaupan vetämisestä
  • Kykyä optimoida verkkokauppaa
  • Kokemusta Shopify- tai vastaavasta verkkokauppa-alustasta
  • Hyvää HTML-osaamista ja mahdollisesti osaat myös SQL:llää
  • Vahvaa Excel osaamista.
  • Arvostamme myös SEO-taitoja.
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsi on plussaa.

Mitä me voimme tarjota Sinulle:

  • Työkavereiksi aidosti ketterän tiimin sekä flatin organisaation: Meillä ei pönötetä tai pidetä yllä turhia siiloja edistyksen edessä
  • Kokeilukulttuurin, jossa pääset testaamaan ideoitasi käytännössä
  • Sinä pääset kertomaan meille, että miten meidän kannattaa mielestäsi toimia – luotamme siihen, että sinä olet oman työsi paras asiantuntija ja visionääri tekemisesi suhteen
  • Kilpailukykyisen palkan
  • Mahdollisuuden olla mukana luomassa Finlaysonin menestystarinaa

Mikäli jo visioit itsesi mahtavaan joukkoomme kehittämään kasvuamme sekä viemään eteenpäin vastuullista liiketoimintaamme, lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 14.11. mennessä osoitteeseen: rekry@finlayson.fi

Lisätietoja tehtävästä saat Chief Digital Officeriltamme Jukka Tukiaiselta, Puh: 040 774 7747. Parhaiten tavoitat Jukan tiistaisin ja perjantaisin klo 14-16.