Document Controller & Project Team Administrator
ISS Palvelut Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 17.11.2021

ISS on maailman johtava kiinteistö- ja toimitilapalveluyritys. Toimintamme tarkoituksena on luoda tiloja, joissa on hyvä olla; kehitämme asiakkaiden liiketoimintaa tekemällä ympäristöstä toimivan, tuottavan ja viihtyisän. Suomessa ISS työllistää valtakunnallisesti noin 8 000 ammattilaista, jotka työskentelevät teknisten palveluiden, kiinteistöhuollon, siivouksen, turvallisuuden, ravintolatoiminnan sekä aula- ja työpaikkapalveluiden tehtävissä läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. ISS:n ammattilaisiin voi tutustua osoitteessa toissa.iss.fi. Lisätietoa ISS:stä yrityksenä löytyy osoitteista iss.fi ja issyritysvastuuraportti.fi.


 


Haemme nyt projektitiimiimme, kansainväliseen datakeskusympäristöön Haminaan kokenutta ja asiantuntevaa Document Controller & Project Team Administratoria.


ISS Projektointiyksikkö on osa liikevaihdoltaan mitattuna suurinta liiketoimintayksikköämme kiinteistön ylläpitopalveluita ja tuottaa asiantuntijapalveluita asiakkaidensa kriittisten toimintaympäristön kehittämiseen. Palvelun laadun varmistaa yrityksemme vahva osaaminen, joka kattaa kiinteistön koko elinkaaren. Organisaatiomme sisäinen yhteistyö mahdollistaa asiakkaallemme toimitilajohtamisen kokonaispalveluratkaisut joustavasti toteutettuna.


Tässä monipuolisessa tehtävässä työskentelet läheisessä yhteistyössä sekä projektitiimin että asiakkaamme kanssa. Vastuisiisi kuuluu ensisijaisesti dokumentaation hallinta (CAD/Revit), jossa vastaat projektien asianmukaisesta dokumentoinnista prosesseja kehittäen. Vastuullesi kuuluuu lisäksi projektikoordinointia, päivitystä, tiimiä tukien ja toimien tiimin oikeana kätenä. Toimit näin myös tiimiassistentin roolissa sujuvoittamassa tiimin toimintaa huolehtien mm. tavaratilauksista ja paikallisesta kulkulupien hallinnasta. Tuet projektitiimiä ammattitaitoisesti ja ennakoiden positiivisella asenteella. Osallistut kanssamme asiakkuutemme jatkuvaan kehittämiseen ja sitoudut toimimaan tehtävässäsi vastuullisesti, luotettavasti ja ammattimaisesti. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.


Tehtävä edellyttää siihen soveltuvaa vähintään AMK-tason korkeakoulututkintoa sekä mielellään työkokemusta vastaavista tehtävistä esim. suunnittelutoimistosta tai työmaaorganisaatiosta. Hallitset jo entuudestaan CAD/Revit -työkalut ja omaat vahvan osaamisen Office365/Google Workspace ohjelmien hyödyntämisestä työssäsi. Työskentelytyylisi on järjestelmällinen, ennakoiva, aktiivinen ja huolellinen. Kommunikoit ja viestit sekä kansainvälisten että kotimaisten sidosryhmien kanssa luontevasti, tehokkaasti ja selkeästi sekä englannin että suomen kielellä.


Tässä monipuolissa ja haasteellisessa tehtävässä toimit mielenkiintoisessa, kansainvälisessä ympäristössä, osana loistavaa sekä oman että asiakkaan kanssa yhteistä tiimiämme. Olet tiivisti mukanamme hankkeidemme alusta loppuun, toimien tiimimme oikeana kätenä. Meillä pääset kehittämään tekemistä ja toimintaa ja tekemään työtä, jolla on merkitystä ja jota arvostetaan.


Tarjoamme sinulle haastavan, kokoaikaisen ja monipuolisen työpaikan isossa kansainvälisessä konsernissa. Saat mielenkiintoisen näköalapaikan nykyaikaisiin ja tulevaisuuden kiinteistöpalveluihin sekä hyvät kouluttautumis- ja urakehitysmahdollisuudet kehittyä ammatillisesti työssäsi. Tule meille rakentamaan omaa urapolkuasi ja luomaan kanssamme tiloja, joissa on hyvä olla!


Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin toimistoaikaan yksikön päällikkö, Aino Frantsi numerosta 050 343 8522.


Mikäli kiinnostuit tehtävästä, täytä lyhyt hakemuksemme oheisen linkin kautta mahdollisimman pian tai viimeistään 6.12.2021. Lisää mielellään hakemukseesi mukaan myös CV:si.
Olemme sinuun pian yhteydessä!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot