(Poistunut julkaisusta)

Director, Aktia Customer Service
Aktia Pankki Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.5.2020

Oletko asiakaspalvelun raskaan sarjan osaaja ja päässyt jo näyttämään kykysi kehittää prosesseja asiakaslähtöisiksi? Tule ja tee meihin vaikutus!

Haemme nyt osaavaa ammattilaista ja kehittämissuuntautunutta johtajaa asiakaspalvelutiimiimme. Sellaista, joka haluaa olla johtamassa ja luomassa palvelutoimialan parhaita asiakaskokemuksia, ja sellaista, joka uskaltaa tehdä rohkeita, rahoitustoimialan perinteisen ajattelun ylittäviä ratkaisuja. Jos tunnistat itsesi tästä kuvauksesta, saatat olla Aktian tuleva Director, Aktia Customer Service.

Customer Service on Aktian kasvot ja ääni asiakkaalle kaikissa palvelukanavissamme. Me hoidamme kaiken puhelimitse ja digitaalisissa kanavissa tapahtuvan asiakaspalvelun sekä kaikki palveluun liittyvät asiat fyysisissä asiakaspalvelupisteissämme. Tavoitteenamme on tarjota ensiluokkainen ja kokonaisvaltainen asiakaskokemus ”end-to-end” periaatteella. Aktian arvot osaavasti, rohkeasti, yhdessä näkyvät joka päivä arjessamme. Yhdessä työskentely on meille ensiarvoisen tärkeää, ja meillä on yhdessä hauskaa!

Mitä työsi pitäisi sisällään?

Tässä tehtävässä pääset keskittymään Henkilöasiakasliiketoimintamme palveluprosessien ja toiminnan kehittämiseen. Päivittäisen operatiivisen työn johtamisesta vastaa kollegasi, eli johdatte yksikköä tiiviissä yhteistyössä co-head periaatteella.

Yhteistyöverkostosi tulee olemaan laaja, sillä kehittämistyö tapahtuu yhteistyössä paitsi yksikön johdon, myös konsernin asiakas- ja tuotekonsepteista, sähköisen asioinnin ja asiakasjärjestelmien sekä -viestinnän kehittämisestä vastaavien kollegoiden kanssa. Tehtävässä toimit paitsi kehittämistyön tilaajana ja koordinoijana, myös aktiivisena osallistujana kehittämisprojekteissa sekä uusien toimintamallien jalkauttajana yhdessä operatiivisen johtotiimin kanssa.

Raportoit toimessasi Henkilöasiakasliiketoiminnan Business Managerille ja olet osa yksikön johtotiimiä.

Jotta onnistuisit ja viihtyisit tässä työssä, uskomme sinun tarvitsevan näitä osaamisia ja ominaisuuksia:

• Sinulla on pitkän linjan kokemus asiakaspalvelutyöstä tai sen johtamisesta
• Sinulla on näkemystä ja kokemusta asiakaspalvelun toimintamallien sekä palveluprosessien kehittämisestä asiakaslähtöisesti
• Olet toteuttanut myös kehittämisessä end-to-end ajattelua, eli kykenet myös jalkauttamaan kehittämistyösi tulokset
• Olet tottunut tekemään tiivistä yhteistyötä laajassa verkostossa ja sinulla on hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot
• Työskentelytapasi on strukturoitu ja tehokas
• Sinulla on soveltuva korkeakoulukoulututkinto
• Viestit erinomaisen hyvin suomeksi, mutta pärjäät myös ruotsin- ja englanninkielisessä ympäristössä

Ennen kaikkea haemme nyt henkilöä, joka on intohimoisen kiinnostunut asiakaskokemuksen kehittämisestä ja on positiivinen tiimipelaaja sekä valmis laittamaan itsensä ja osaamisensa täysillä peliin!

Näistä syistä uskomme tämän mahdollisuuden kiinnostavan sinua:

• Liittymällä tiimiimme, saat ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana luomassa palvelutoimialojen parasta asiakaspalvelua ja lisäarvoa asiakkaille
• Saat eturivin paikan rahoitusalan kehitykseen, jossa tapahtuu juuri nyt suuria ja mielenkiintoisia muutoksia yhä nopeamman digitalisaation myötä
• Kehitystyö on harvoin näin monipuolista ja mielenkiintoista, joten tämä veisi osaamistasi varmasti eteenpäin
• Tukenasi on joukko osaavia ja motivoituneita kollegoja, jotka haluavat onnistua kanssasi
• Pääset viihtyisään ja moderniin työympäristöön, eli upouusiin toimitiloihimme Helsingin keskustassa

Yhteystiedot

Jos haluat tietää lisää tästä tehtävästä, tavoitat meidät alla oleviin aikoihin.

Henkilöasiakaspalvelun -toiminnoista vastaava Business Manager, Merja Sergelius, puh. 050 5422043: 28.5. klo 16-17, 1.6. klo 10-11, 3.6. klo 10-11 5.6. 10-11

Henkilöasiakassegmentistä vastaava Executive Vice President Carola Nilsson, puh. 040 824 4196: 29.5. klo 16-17, 8.6. klo 16-17, 2.6. klo 16.30-17.

Hakuaika päättyy 10.6.2020.

Toimi täytetään heti, kun olemme löytäneet sopivan henkilön.