(Poistunut julkaisusta)

Digital Sales and Marketing Specialist
Kotimaan Energia

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.3.2020

Työnkuvasi

Digital Sales and Marketing Specialist -rooli tulee täydentämään nykyistä kolmen hengen mutkatonta Kotimaan Energian Brand & Communication -tiimiä. Osana konsernimme Brand & Communication -funktiota vastaamme Kotimaan Energian brändin, markkinoinnin ja asiakasviestinnän toimenpiteistä. Toimimme yhteistyössä useiden sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Roolissasi tulet tekemään tiivistä yhteistyötä eteenkin Ecommercen, digitaalisten kumppaneiden sekä myynnin ja liiketoiminnan ohjausryhmän kanssa.

Olet kaipaamamme lisäys tehotiimiimme, jos sydämesi sykkii digitaaliselle markkinoinnille ja myynnille. Lisäksi sinulla on sopivasti pilkettä silmäkulmassa, jotta viihdyt energisessä ja hauskassa työyhteisössämme.

Päivittäisessä työssäsi sinulla tulee olemaan operatiivinen fokus digitaalisten brändi- ja asiakashankinnan kampanjoiden pyörittämisessä ja optimoimisessa. Toteutat digitaalisia CPO-kampanjoita ja kasvatat laadukasta verkkoliikennettä hyödyntäen verkkoanalytiikkaa ja kampanja-analyysejä. Osallistut digikampanjoiden raportointiin ja analysointiin yhdessä sisäisten sidosryhmien kanssa. Sinulla on käytännön ymmärrystä tuotteiden ja palveluiden kampanjoinnista maksetuissa digikanavissa (SEM, payed social jne). Sinulla on intoa ja aloitekykyä uusien digitaalisten myynti- ja markkinointimahdollisuuksien kartoittamiseksi ja edistämiseksi.

 

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän, jossa voit omalla työpanoksellasi vaikuttaa Kotimaan Energian digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kasvavaan menestykseen. Lisäksi sinulle on tarjolla mahtavat työkaverit ja ison konsernin henkilöstöedut. 

 

Odotamme sinulta

 • Kokemusta myynti- ja markkinointiviestinnän tuottamisesta digitaalisiin kanaviin. Arvostamme etenkin kokemusta taktisten digikampanjoiden tuottamisesta ja optimoimisesta growth hacking -asenteella.

• Ymmärrystä verkkokaupan tunnusluvuista, digitaalisesta analytiikasta ja taitoa tuottaa, analysoida ja tulkita dataa.

• Kokemusta affiliate-verkostomarkkinoinnin hyödyntämisestä ja koordinoimisesta.

• Oma-aloitteisuutta sekä hyvää koordinointi- ja priorisointitaitoa.

• Mutkatonta yhteistyötaitoa niin sisäisten kuin ulkoisten yhteistyökumppaneiden suuntaan.

• Vähintään vuoden kokemusta Google Ads ja/tai Facebook Ads -tilien hallinnoinnista.

• Kykyä analysoida asiakkaiden ja kuluttajien käyttäytymistä sekä markkinoinnin tehokkuutta hyödyntäen Exceliä ja Google Analyticsiä.

• Käyttökokemuksesta plussaa: Adobe Photoshop, HTML

• Tehtävään soveltuvaa koulutusta 

 

Kiinnostuitko?

Hae tehtävää lisäämällä hakemuksesi ja palkkatoiveesi rekrytointityökaluumme 31.3.2020 mennessä. Lisätietoa tehtävästä antaa Kotimaan Energian Brand & Communication Manager, Nina Kareinen-Kippo. Tavoitat Ninan sähköpostitse osoitteesta nina.kareinen-kippo@kotimaanenergia.fi tai puhelinnumerosta 040 743 6511 (parhaiten tavoitettavissa tiistaina 17.3. kello 10-11 tai perjantaina 20.3. kello 10-11).