(Poistunut julkaisusta)

Digital Marketing Strategist
Suomen Sopimustieto

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.8.2018

Suomen Sopimustieto etsii analyyttistä digimarkkinoinnin osaajaa vahvistamaan johtoryhmäänsä. Haluatko olla mukana luomassa uusia toimintatapoja ja digitalisoimassa yhteiskuntaa?

Olet vahva liiketoimintaosaaja, joka on valmis ottamaan kokonaisvastuun Sopimustiedon digimarkkinoinnista. Keskeisin tehtäväsi on tuottoisan digimarkkinointistrategian kehittäminen – mitä kanavia on viisasta edetä ja millä resurssein. Otteesi on analyyttinen ja pitkäjänteinen. Pystyt toisaalta visionääriseen ajatteluun. Kun ajetaan digitaalista muutosta yhteiskunnassa, kyky ajatella laatikon ulkopuolella on voimavara.

Päivittäiseen työhösi kuuluu digikanavien kannattavuuden seuraaminen ja optimoiminen mainosalusta- ja analytiikkadataan perustuen. Lisäksi koordinoit markkinointimateriaalin (esim. blogit, artikkelit) tuotantoa – mitä materiaalia tarvitaan ja ketä varten. Tuotat sujuvaa tekstiä itse, mutta saat keskeisen resurssin sisältötyöhön Sopimustiedon muilta asiantuntijoilta ja parhaaksi katsomiltasi sidosryhmiltä.

Toivomme sinulta seuraavia ominaisuuksia:

  • kokemusta ja ymmärrystä Adwords- ja Facebook-kampanjoiden rakentamisesta, optimoimisesta ja testaamisesta (tekninen työ on kuitenkin ulkoistettavissa)
  • kokemusta ja ymmärrystä konversio-optimoinnista
  • hakukoneoptimoinnin perusymmärrys
  • web-analytiikan perusymmärrys Google Analyticsissa
  • kaupallinen korkeakoulututkinto
  • hyvä kirjallinen ilmaisutaito
  • kokemusta kokonaisvastuusta ja konseptien luomisesta

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen toimitusjohtaja Marko Tepolle viimeistään 23.9.2018 (email marko.teppo@sopimustieto.fi, puh. 045 672 3684).