Onko sinulla kokemusta digitaalisesta markkinoinnista, maksetusta mainonnasta ja analytiikasta? Haluaisitko päästä markkinoimaan elinikäisen oppimisen sanomaa? Eduhouse kasvaa kovaa vauhtia ja etsimme lisävahvistusta kansainväliseen markkinointitiimiimme.
Tässä positiossa työskentelet digitaalisen markkinoinnin parissa keskittyen erityisesti Suomen markkinaan. Lähimmät työparisi ovat sisältömarkkinoijamme, joiden kanssa pääset toteuttamaan brändinäkyvyyden kasvattamiseen, liidien hankintaan ja asiakaspitoon tähtäävää markkinointistrategiaa. Sparrausapunasi ja läheisinä työkavereinasi ovat myös Ruotsin ja Norjan kollegasi.
Markkinointitiimimme on vasta muodostettu, joten tässä tehtävässä pääset luomaan uutta ja rakentamaan toimivia käytänteitä. Toivommekin siksi, että sinulla on luontaista uteliaisuutta sekä halua toimia jatkuvan testaamisen ja kehittämisen kulttuurissa.
Pääasialliset tehtävät:
• Maksetun digimainonnan suunnittelu ja toteutus eri kanavissa
• Hakukoneoptimointi yhteistyössä sisältömarkkinoijien kanssa
• Markkinoinnin automaatioiden kehittäminen
• Analytiikka, datan hyödyntäminen ja optimointi
• Verkkosivuston kehittäminen yhdessä muun tiimin kanssa
Odotamme sinulta:
• Aiempaa kokemusta digimarkkinoinnin tehtävistä, maksetun mainonnan kanavista ja analytiikasta
• Kykyä työskennellä itsenäisesti ja halua tehdä tavoitteellista tiimityötä
• Tarkkuutta, uteliaisuutta ja uskallusta
• Intohimoa digitaaliseen markkinointiin
• Järjestelmällisyyttä ja kykyä priorisoida
• Suomen ja englannin kielen taitoa
• Hyviä teknisiä taitoja ja valmiuksia. Hubspotin käyttökokemus on eduksi!
Voit tehdä työsi pääosin etänä tai Helsingin toimistoltamme käsin – valinta on sinun.
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi viimeistään 31. toukokuuta. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti!
Lisätietoja saat Head of Marketing Johanna Lammassaarelta, johanna.lammassaari@eduhouse.fi tai puhelimitse +358405015567 pe 20.5. klo 14–15 ja ma 23.5. klo 14–15.
Eduhouse is fast growing subscription based learning provider with ambitious expansion goals. Our business model is based on monthly subscription of e-learning service (Learning-as-a-Service) that supports and emphazises the idea of lifelong learning.
Eduhouse operates in Finland, Sweden and Norway and serves thousands of companies in competence development.
The main owner of Eduhouse, the Norwegian private equity company Verdane, will enable our strong growth strategy in the near future, both organically and through acquisitions in Finland, Sweden and Norway and future's new markets.