(Poistunut julkaisusta)

Digital Marketing Specialist
Easyfairs

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.2.2018

Easyfairs on kansainvälinen tapahtumayritys, jonka pääkonttori sijaitsee Brysselissä. Yritys toimii maailmanlaajuisesti 17 maassa työllistäen yli 750 henkilöä. Easyfairs toteuttaa vuosittain yli 200 tapahtumaa ja on Euroopan nopeimmin kasvava alan yritys. Suomessa Easyfairs on toiminut vuodesta 2008 ja toteuttaa vuosittain useita eri toimialojen ammattitapahtumia esim. Meetings&Events, e-commerce+SHOPTech, Fastfood&Café&Ravintola, Empack, Advanced Engineering ja Esimies&Henkilöstö. Lisätietoja yrityksestä löydät www.easyfairs.com

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen tiimiimme Helsinkiin

DIGITAL MARKETING SPECIALISTIA

Päätehtäväsi on kehittää ja muotoilla yrityksemme tapahtumien digitaalista näkyvyyttä
ja generoida liidejä erilaisilla digitaalisen markkinoinnin työvälineillä. Toimit päivittäin tiiviissä yhteistyössä Easyfairsin tapahtumatuottajien ja myynnin kanssa.

Olet osa kansainvälistä markkinointiorganisaatiotamme (MIT) ja implementoit Suomeen Easyfairsin digistrategiaa sekä työskentelyprosesseja liittyen verkkosivuihin ja digitaaliseen markkinointiin. Työskentelet viikoittain tiiviisti MIT:n Nordic-organisaation kollegoiden kanssa. MIT:n jäsenenä kasvatat koko yhtiön markkinointiasiantuntijoiden osaamista digikentässä ja keskityt myös analysoimaan tuloksia kattavasti.

Työtehtävät tarkemmin:

  • Edustat Helsingin toimiston digitaalisen markkinoinnin huippuosaamista ja vedät omat markkinointiprojektisi läpi menestyksekkäästi aikataulussa
  • Toimit sisäisenä palveluyksikkönä digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median osalta – olet tiimin jäsen tapahtumaprojekteissamme
  • Suunnittelet strategiaa ja hallinnoit sosiaalisen median tilejämme
  • Päivität ja varmistat nettisivustojen ajantasaisuutta projektitiimisi kanssa
  • Pysyt ajan tasalla trendien, työkalujen, appien ja alustojen uutuuksista ja etsit jatkuvasti uusia mahdollisuuksia 
  • Analysoit kampanjoiden onnistumista yhdessä tuottajien kanssa ja suuntaat uusia kampanjoita tulosten perusteella
  • Olet sisäisen markkinointiorganisaatiomme jäsen ja vastaat yhteisesti päätettyjen toimenpiteiden toteuttamisesta Suomessa

Odotamme sinulta:

  • Vähintään 3 vuoden kokemusta digitaalisesta markkinoinnista sekä sisällöntuotannosta digikanaviin
  • Vahvaa kiinnostusta ja tietämystä trendeistä, kumppaneista ja toimijoista digimarkkinoinnin alalla sekä sosiaalisen median osa-alueiden tuntemusta
  • Perustietämystä webbijulkaisu- sekä sähköpostijärjestelmien käytöstä
  • Erinomainen kirjallinen ilmaisutaito suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito on etu
  • Innostusta ja osaamista toimia tiimikavereidesi valmentajana sekä ongelmanratkaisijana
  • Taitoa pysyä menestyksekkäästi aikatauluissa

Tehtävä on uusi Suomessa ja etsimmekin nyt tiimiimme huippuasiantuntijuutta digitaalisista kanavista, innokasta otetta uusiin kokeiluihin sekä digikanavien menestyksekästä hyödyntämistä onnistuneiden tapahtumiemme rakentamiseksi.

Meillä on mahtava tiimi, ja odotamme jo sinua mukaan tekemään Suomen parhaita tapahtumia kanssamme! Parhaiten tiimiimme sopiikin helposti lähestyttävä ja asiakaspalveluhenkinen henkilö, jolla on kunnianhimoa ja halukkuutta heittää ideat pöytään. Innostut ja kiinnostut uusista näkökulmista sekä uskot ydinbisnekseemme: ihmisten kohtaamisiin digikanavien ulkopuolellakin. Motivaatiosi nousee mahtavasta tiimitekemisestä ja yhteisistä onnistumisista.

Lisätietoja tehtävästä antaa 5.2. klo 16-17 ja 13.2. klo 16-17 COO Anu Rapeli, puh. 040 526 4075.

Lähetäthän hakemuksesi sekä CV:si palkkatoivomuksineen 16.2.2018 mennessä Wippii Workin sähköisen hakujärjestelmän kautta. Max. 30 sekunnin videotervehdys itsestäsi on plussaa! Haastattelemme hakijoita jo hakuajan aikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jätä videotervehdyksesi tästä!

Rekrytointia hoitaa:
Selma Vidgren
HR Consultant
selma.vidgren@wippiiwork.com
040-7240808