Digital Marketing Specialist, Social Media
OP

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.11.2020

OP on tulevaisuutta vahvasti visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmään, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa. 

Nyt haemme Pohjola Vakuutuksen Asiakkuuspalvelut -heimoon Helsinkiin tai Ouluun kokoaikaiseen työsuhteeseen Digital Marketing Specialistia. Henkilöasiakkaiden digimyynti- ja asiointitiimi vastaa kokonaisvaltaisesti Pohjola Vakuutuksen henkilöasiakkaiden digitaalisesta myynnistä, ulkoisista digikanavista, digiasioinnin ja asiakaskokemuksen kehittämisestä digikanavissa sekä digikanavien tuloksellisuudesta ja kannattavuudesta.  

DIGITAL MARKETING SPECIALIST, Social Media 
 
Tehtävässä vastuullasi on Pohjola Vakuutuksen henkilöasiakkaiden sosiaalisen median mainonnan operointi aina mainonnan kokonaisuuden suunnittelusta tulospohjaiseen optimointiin asti. Sinulla on kokemusta digimainonnan laajemmasta sisältöideoinnista ja sisällöntuotannosta, mielikuvallisesta brändimainonnasta sekä konversiohakuisesta ostoon ohjaavasta mainonnasta. Ymmärrät, miten digimarkkinoinnin monikanavaista prosessia johdetaan ja pystyt osaamisellasi tarvittaessa tukemaan tiimin muita osaajia. Erityisesti aiempi kokemus display-mainonnan operoinnista katsotaan eduksi. Olet myös innokas kehittämään osaamistasi digimarkkinoinnin saralla. 

Vastaat Pohjola Vakuutuksen henkilöasiakkaiden somemainonnan raportoinnista ja mainonnan kokonaisuuden kehittämisestä sosiaalisen median tavoitteidemme mukaisesti. Lisäksi analysoit mainonnan toimenpiteitä ja niiden onnistumista suhteessa sosiaalisen median ja digimyynnin tavoitteisiin. Innostut tulospohjaisesta tekemisestä ja teetkin dataan pohjautuvia päätöksiä kehittäen samalla toimintatapoja sosiaalisen median osalta.  

Työsi on itsenäistä, itseohjautuvaa ja vaatii määrätietoista otetta sosiaalisen median parissa työskentelystä. Saat kuitenkin rinnallesi kasvavan digimyynnin asiantuntijoiden joukon ja pääset näköalapaikalta kehittämään sosiaalisen median mainontaa osana digimyynnin ja asioinnin kokonaisuutta. Vastaat yhdessä muun tiimin kanssa siitä, että töitä tehdään tuloksellisesti Pohjola Vakuutuksen tavoitteiden mukaisesti. Työskentelet tiiviisti yhdessä Pohjola Vakuutuksen social media leadin ja muiden tiimimme asiantuntijoiden kanssa. 

Olennaisessa osassa työtäsi on sosiaalisen median mainonnan osalta yhteistyö erilaisten sidosryhmien ja liiketoimintojen kanssa. Sosiaalisen median ja digimarkkinoinnin parissa työskentelee talossa useita osaajia läpi matriisin ja luovit sujuvasti laajassakin verkostossa. 

Odotamme löytävämme hakemuksestasi näyttöä erityisesti seuraavista osaamisalueista: 

  • Vahvaa näyttöä ja kokemusta tavoitteellisesta digi- ja somemainonnan suunnittelusta, tavoiteasetannasta, toteutuksesta ja kokonaisuuden rakentamisesta sekä mainonnan optimoinnista (Instagram, Facebook ja LinkedIn). 
  • Sosiaalisen median mainostyökalujen hallintaa (erityisesti kokemus Smartlyn käytöstä katsotaan eduksi)
  • Vahvaa ymmärrystä digi- ja somemainonnan optimoinnin keinoista ja tavoiteasetannasta ml. konversio-optimointi, A/B-testaus sekä analytiikan periaatteet.   
  • Ymmärrystä ohjelmallisesta ostamisesta, sen operoinnista ja optimoinnista (erityisesti kokemus Adformin ja DSP:n käytöstä katsotaan eduksi)
  • Dataohjautuvaa asennetta, intoa kehittää toimintaa tulosten pohjalta ja kokemusta analytiikkatyökalujen käytöstä (esimerkiksi Google Analytics ja Adobe Analytics). 
  • Markkinointi- ja somejuridiikan ymmärrystä ja peruskäsitystä vakuutusalan sääntelystä (esimerkiksi GDPR). 
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa liiketoimintaympäristössä. 
  • Korkeakoulututkintoa tai muuta vastaavaa koulutustaustaa
  • Kykyä hallita somemainonnan laajaa kokonaisuutta, mutta myös taitoa ja tarkkuutta yksityiskohtien huomioinnissa. 

Toivomme sinulta myös idearikasta asennetta sekä kykyä innovoida, suunnitella ja tuottaa sosiaalisen median sisältöjä osana Pohjola Vakuutuksen somekokonaisuutta. Erinomaiset vuorovaikutustaidot, kyky rakentaa yhteistä näkemystä ja jakaa tietoa ovat ehdottomasti tiimimme yhteisiä vahvuuksia - niin toivottavasti sinunkin. 

Mitä sinä voit odottaa meiltä?

Henkilöasiakkaiden digimyynti ja -asiointi -tiimissämme pääset työskentelemään digiliiketoiminnan huippuammattilaisten kanssa ja vaikuttamaan Pohjola Vakuutuksen digitaalisen myynnin ja asioinnin kehittymiseen. Heimomme on kasvava ja tekemiseen panostetaan merkittävästi. Tiimimme työtapa on joustava yhdistelmä läsnäoloa ja etätyötä. Teemme tiivistä päivittäistä yhteistyötä sijainnista riippumatta. 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta.Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

Koko OP Ryhmässä työskentelee noin 12 000 henkilöä, joten osaamista löytyy hurjalta määrältä eri alojen asiantuntijoilta. Juuri huippuosaavat kollegat sekä aktiivinen Chapter-yhteistyö koetaan meillä kyselyjen mukaan eniten ammatillista kasvua vauhdittavaksi seikaksi arjessamme. Arjessa arvostamme erityisesti työ- ja vapaa-ajan tasapainoa, joka tuo joustavuutta ja jaksamista päivittäiseen elämäämme. 

Muihin etuihimme kuuluvat henkilökuntaehtoiset pankki-, vakuutus- ja lainapalvelut. Lisäksi saat käyttöösi mm. kattavan työterveyshuollon, laajan hoitokuluvakuutuksen, täysajan tapaturmavakuutuksen sekä puhelin-, lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun. Isona talona meillä toki on myös tarjota ison talot edut henkilökohtaiselle ammatilliselle kasvulle ja kehittymiselle. 

Miten tästä eteenpäin

Onnistuimmeko jo vakuuttamaan sinut? Siinä tapauksessa hae tehtävää viimeistään sunnuntaihin 29.11.2020 mennessä lähettämällä meille hakemuksesi alla olevan linkin kautta. 

Jos taas haluat kuulla lisää tehtävästä ja meillä työskentelystä, Chapter Lead Siiri Koskinen p. 044 323 4552 (parhaiten tavoitettavissa pe 20.11. klo 13.30-15.30, ti 24.11. klo 9.30-11 tai to 26.11. klo 14-16) sekä Social Media Lead Irene Vila p. 040 182 1256 (parhaiten tavoitettavissa 18.11. klo 9-12, 19.11. klo 9-11, 24.11. klo 14-16 tai 27.11. klo 13-16) kertovat mielellään lisää. 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.
 
OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot