(Poistunut julkaisusta)

Digital Marketing Specialist, Asiakkuuspalvelut
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.11.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

 

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. Muutoksen käytäntöön viemiseksi haemme Helsinkiin

 

DIGITAL MARKETING SPECIALISTIA

 

Pohjola Vakuutuksen Tuotteet ja palvelut –liiketoiminta-alueelle, Vakuutusten Asiakkuuspalvelut –heimoon.

 

Tässä tehtävässä vastaat 

Tässä tehtävässä vastaat asiakkuuden hoitomallien suunnittelusta, tuloksellisuudesta ja kehittämisestä monikanavaisesti. Suunnittelet, tuotat ja kehität vahinkovakuutuksen yritysasiakkaille brändin mukaista ja myyvää sisältöä eri asiakasmarkkinoinnin kanaviin. Olet tiiviissä vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa oppien heidän toimintaansa ja samalla ymmärrytät asiakkaitamme markkinoinnin sisällöistä. Analysoit myös markkinoinnin vaikuttavuutta sisällön näkökulmasta ja optimoit sitä samalla oppien itsekin uutta. Osallistut aktiivisesti myös markkinoinnin käytännön työhön.

 

Oletko hakemamme osaaja?

Olet monipuolinen markkinoinnin ja sisällöntuotannon ammattilainen, joka haluaa kehittää itseään ja oppia uutta. Ymmärrät liiketoiminnan perusteet, olet kiinnostunut finanssialasta ja osaat ajatella liiketoimintalähtöisesti sekä tavoitteellisesti. Eduksi näemme, mikäli sinulla on ymmärrystä myös vakuutusliiketoiminnasta.

 

Sinulla on kokemusta projektityöstä ja pystyt sopeutumaan nopeasti ja ketterästi muuttuviin olosuhteisiin. Johdat vahvasti omaa työstäsi ja olet oma-aloitteinen tekijä, joka verkostoituu luontevasti eri tilanteissa. Viestintätaitosi ovat sekä kirjallisesti että suullisesti erinomaiset ja pystyt kiteyttämään sisältöä ymmärrettävästi ja napakasti. Sinulla on ymmärrystä markkinoinnin automaation hyödyntämisestä asiakkuuden hoitomallien rakentamisessa ja osaat analysoida tietokantadatasta olennaiset asiat. Käärit rohkeasti hihasi myös tilanteissa, joissa sitä tarvitaan.

 

Edellytämme sinulta:

  • vähintään 5 vuoden kokemus markkinoinnista, mielellään kokemusta asiakkuusmarkkinoinnista
  • markkinoinnin automaation osaamista sekä tietokanta-analytiikkaymmärrystä
  • syvällistä ymmärrystä, käytännönkokemusta sekä näyttöjä markkinoinnin, myynnin ja asioinnin tuloksellisesta suunnittelusta, edistämisestä ja seurannasta niin perinteisissä kuin digitaalisissa kanavissa (ml. myynnin ja markkinoinnin tavoiteasetannasta, konversio-optimoinnista, myynnin kasvuhakkeroinnissa, A/B-testauksesta sekä analytiikan periaatteista)
  • ymmärrystä markkinointijuridiikasta ja kyky huomioida GDPR:n tuomat vaatimukset osana toimenpiteitä
  • kyky pärjätä tiukoissakin tilanteissa erinomaisen paineensietokyvyn, priorisointi-, yhteistyö- ja viestintätaitojen ansiosta
  • kyky tunnistaa niin f2f kuin digitaalisen myynnin ja asioinnin rajapinnat sekä mahdollisuudet kokonaisuuden osana. Ymmärrys asiakaskokemuksen kehittämisen edellytyksistä.
  • strategista näkemystä markkinoinnin roolista osana liiketoiminnan johtamista
  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa työssä
  • kiinnostusta finanssialaa kohtaan

 

Tarjoamme sinulle

Täällä sinua kollegaksi odottaa hyvällä yhteishengellä varustettu asiantuntijaporukka, jolta vanhojen mallien murtuessa ei uudistumishalukkuutta puutu!

 

Viemme toimintaamme kohti tulevaisuuden markkinointia ja digimyyntiä kunnianhimoisesti ja työhömme sitoutuneesti ja toivommekin, että myös sinä haluat olla mukana jatkuvassa muutoksessa. Kanssamme pääset aitiopaikalle luomaan uudenlaista asiakaslähtöistä viestintää, haastamaan itsesi joka päivä ja oppimaan uutta. Haemme joukkuepelaajaa, joka on valmis laittamaan itsensä likoon yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi.

 

Finanssiala on merkittävässä muutoksessa ja OP on sitoutunut edustamaan tämän kehityksen kovinta kärkeä. Olemme tekemässä isoa toimintamallimuutosta ja siirtymässä vaiheittain ketterään toimintatapaan. Tarjoamme erinomaista mahdollisuutta olla mukana kehittämässä uutta toimintatapaamme yhdessä kollegoiden kanssa. Jatkuva oppiminen ja yhdessä onnistuminen ovat keskeisiä menestystekijöitämme.

 

Lisätiedot ja hakuohjeet

Hae tehtävää 8.12.2019 mennessä oheisen Hae -painikkeen kautta. Lisääthän hakemukseesi myös suosittelijoidesi tiedot sekä palkkatoiveesi.

 

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Terhi Wimmeriltä. Terhin tavoitat parhaiten 2.12. klo 12-13 ja 4.12. klo 9-11 numerosta 050 532 6974 tai terhi.wimmer@pohjola.fi

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan suurin työnantaja Suomessa. OP:n muodostavat yli 150 itsenäistä osuuspankkia ja niiden omistama keskusyhteisö OP Osuuskunta tytär- ja lähiyhteisöineen. Meillä työskentelee yli 12 000 finanssialan ammattilaista, joista Baltiassa noin 100.