Kiinnostaisiko rakentaa Suomen rohkeinta ja nopeimmin kasvavaa vakuutusalan brändiä?
Meillä on hakusessa tyyppi, jolla termit SEM, SEO, PPC, CPA ja CTR ovat jokapäiväisessä käytössä. Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin kanavat ja työkalut ovat sinulle tuttuja ja syvennyt mielelläsi mainonnan tehokkuuden optimointiin. Google Analytics on paras kaverisi ja tunnet sen kuin omat taskusi. Oletko se sinä?
Tarjoamme paikan huippujengissä. Kasvamme ihan koko ajan: tänään asiakkaita on yli 170 000, huomenna vielä enemmän. Asiakkaille tarjoamme vakuutuksia, sinulle kiinnostavaa, monipuolista ja vastuullista työtä markkinointi- ja verkkokauppatiimissä. Pääset kehittämään sekä itseäsi että POP Vakuutuksen digimainontaa ja verkkoanalytiikkaa.
Tätä odotamme:
Toimenkuvaasi kuuluu:
Tarjoamme:
OTTIKO ONKEEN?
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen saman tien (mutta vihoviimeistään 6.2.) oheisen hakulinkin kautta. Emme epäröi napata sitä oikeaa joukkoomme pikimmiten, joten aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Työsuhde on vakituinen.
Keitä me olemme?
POP Vakuutus on kasvava moderni vakuutusyhtiö, joka palvelee jo yli 170 000 asiakasta verkossa ja puhelimitse. Ikuisen onnen ja auringonpaisteen sijasta yhtiö tarjoaa asiakkailleen vain ja ainoastaan helppoja, hyviä ja edullisia vakuutuksia.
POP Vakuutus on työntekijöidensä näköinen vakuutusyhtiö: rento, rohkea ja hauska. Emme pakota sinua pukuun tai yhteen muottiin. Meillä saat kukkia omana itsenäsi.
Joukossamme seisoo jo yli sata suoraselkäistä ammattilaista, jotka työskentelevät esimerkiksi asiakaspalvelun, korvausten, it-kehityksen, digin, datan tai myynnin parissa. Kasvamme ihan koko ajan. Asiakkaille tarjoamme vakuutuksia, sinulle tarjoamme kiinnostavaa, monipuolista ja vastuullista työtä.
Mutta harkitse silti ennen kuin haet meille. Voi nimittäin olla, ettet halua enää pois.
POP Vakuutus on Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointinimi. Yhtiö on osa POP Pankki -ryhmää, ja se aloitti toimintansa vuonna 2012.