(Poistunut julkaisusta)

Digitaalisen palvelumuotoilun asiantuntija
Saranen Consulting

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2020

Innostaako sinua mahdollisuus muovata yritysten palveluita entistä paremmiksi ja nykyaikaisemmiksi? Kiinnostaako sinua työura palvelumuotoilun ja digitaalisen asiakaskokemuksen parissa? Hae mukaan rekrytoivaan koulutusohjelmaan ja työllisty tulevaisuuden alalle!

Digitalisaation vaikutukset näkyvät erityisen voimakkaasti yrityksien toiminnassa, jossa palveluiden helppokäyttöisyyttä, saatavuutta ja mitattavuutta halutaan jatkuvasti parantaa – palvelumuotoilu ja asiakkaan ostoprosessin sujuvuus ovatkin vahvasti liiketoiminnan keskiössä. 

Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen on kokonaisvaltainen toimikenttä, johon kuuluu elementtejä esimerkiksi palvelumuotoilusta, markkinoinnista ja viestinnästä. Koulutusohjelmamme kautta yritykset etsivätkin uusia osaajia erilaisiin kehitystehtäviin. Hae siis mukaan ja työllisty kehitysalalle!

Koulutusohjelman kautta töihin

Sarasen viisi kuukautta (15.5. – 5.10.2020) kestävä Digitakatemia -koulutusohjelma on yhdistelmä koulutusta ja työssäoppimista. Koulutuksen aikana osallistut 23 koulutuspäivään ja pääset työskentelemään yhteistyöyrityksessä 77 päivää uuteen työrooliisi oppien. Saranen etsii koulutusohjelman hakijoille sopivia yrityspaikkoja, joihin on aito mahdollisuus työllistyä koulutuksen jälkeen.

Koulutussisältö on räätälöitävissä osaajatarpeen mukaan, sillä hyödynnämme esimerkiksi Udemy -nimistä verkko-oppimisympäristöä. Pääset siis opiskelemaan juuri niitä asioita, joita tarvitset uudessa työroolissasi! Lisäksi koulutuksessa saat kouluttajien pitämänä katsauksen tulevaisuutta muovaaviin aihekokonaisuuksiin, kuten:

  • Digitaalinen asiakaskokemus ja palvelumuotoilu
  • Ohjelmistorobotiikka
  • Data-analytiikka
  • Ohjelmistokehityksen opiskelu verkossa
  • Tekoälyn perusteet ja vaikutus liiketoimintaan
  • Tietoturvan perusteet

Koulutus tarjoaa hyvää pohjaa uuden oppimiseen, mutta pääpaino koulutusohjelmassa on se, että uusi työrooli opitaan oikeita työtehtäviä tekemällä!

Lisämahdollisuus työpaikan löytämiseen

Koulutusohjelmaan hakeminen kannattaa aina, sillä se ei ole mistään pois; uusi työmahdollisuus voi löytyä koulutusohjelman kautta, mutta samalla voit jatkaa työnhakua normaaliin tapaan. 

Toivomme sinulta joko koulutukseen, työkokemukseen tai harrastuneisuuteen pohjautuvaa osaamista. Digitaalinen asiakaskokemus on iso aihekokonaisuus, johon sisältyy osa-alueita niin palvelumuotoilun kuin markkinoinnin parista. Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla täysin valmis osaaja, sillä koulutuksen ideana on oppia työtehtävään koulutuksen aikana!

Hae heti mukaan, sillä etsimme jo parhaillaan yrityksiä mukaan koulutusohjelmaan ja esittelemme yrityksille sopivia osaajia heti.

Näin haet:

  1. Täytä työhallinnon hakemus linkistä tai lähimmässä TE-toimistossa. Löydät Digiakatemia -rekrytoivan koulutusohjelman koulutusnumerolla 691252.
  2. Täytä myös Sarasen osaamisprofiili. Kerro itsestäsi ja osaamisestasi – tämä profiili toimii käyntikorttinasi yrityksille, joten tee profiilistasi mahdollisimman puhutteleva!

Hakujakso päättyy 16.3.2020. TE-toimiston hakemus ja Sarasen osaamisprofiili kannattaa tehdä pikaisesti, sillä esivalinta- ja hakuprosessi on jo käynnissä!

Voidaksesi hakea ohjelmaan, tulee sinun olla TE-palveluiden asiakas. Koulutusohjelmaan pääsy vaatii yrityspaikan löytymistä.

Lisätietoja ohjelmasta

Löydät ensisijaisesti lisätietoja ohjelmasta nettisivuiltamme, osoitteesta: https://www.saranen.fi/rekrytointikoulutus/digiakatemia_digitaalinen-asiakaskokemus

Voit myös olla yhteydessä suoraan koulutuksen yhteyshenkilöön Anne Kauppiin, puh. 050 400 2888, anne.kauppi@saranen.fi