(Poistunut julkaisusta)

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija - Helsinki
Syöpäsäätiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.8.2018
Syöpäsäätiö on merkittävin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja Suomessa. Sen tavoitteena on, että tulevaisuudessa kukaan ei kuole syöpään: mahdollistamalla syöpätutkimuksen jatkumisen ja kehittymisen se haluaa laittaa syövälle pisteen. Säätiö kerää varoja kotimaiseen syöpätutkimukseen, syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä neuvontapalveluihin sekä ennaltaehkäisyyn ja varhaiseen toteamiseen. 70-vuotias Syöpäsäätiö toimii lahjoitusvaroin.    Syöpäsäätiö etsii yhteistyössä kanssamme idearikasta, tavoitteellista ja myynnillistä digitaalisen markkinoinnin suunnittelijaa toteuttamaan tuloksellista markkinointia niin Syöpäsäätiön kuin sen tunnetuimman keräyksen Roosa nauhan kanaviin. Toimipaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin ydinkeskustassa. Työsopimus solmitaan suoraan Syöpäsäätiön kanssa.

Tehtäviisi kuuluvat

  • digitaalisten varainhankintakampanjoiden suunnitteleminen ja toteuttaminen
  • brändin mukaisen digiläsnäolon suunnitteleminen ja toteuttaminen analytiikkaa hyödyntäen
  • uusien lahjoittajien tunnistaminen ja löytäminen
Työssäsi pääset jakamaan onnistumisia ja oppimaan yhdessä Syöpäsäätiön rinnalla toimivan Suomen Syöpäyhdistyksen digiammattilaisten kanssa.

Odotamme sinulta

  • aktiivista ja tavoitteellista työskentelyotetta sekä suunnitelmallisuutta
  • viihtymistä nopeatempoisessa työympäristössä ja itsenäistä työskentelyotetta
  • noin kolmen vuoden kokemusta vastaavista digitaalisen markkinoinnin tehtävistä
Arvostamme markkinointi-, mainos- ja viestintätoimistokokemusta sekä kokemusta varainhankintakampanjoiden suunnittelusta. Tehtävässä onnistuminen edellyttää näyttöä digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnittelusta, toteutuksesta ja analytiikasta. Olet osa dynaamista ja jatkuvasti kehittyvää seitsemän hengen varainhankintatiimiä, jonka missiona on syövän voittaminen. Toteutat yksityisvarainhankinnan markkinointia, niin uusasiakashankintaa kuin sitouttamista digitaalisissa kanavissa. Ymmärrät verkkosivujen, some-kanavien ja digimarkkinoinnin roolit ja hallitset näitä toisiinsa linkittyvänä kokonaisuutena suvereenisti. Toimit lisäksi kampanjakoordinaattorina maan suurimmassa syöpäkeräyksessä, palkitussa Roosa nauhassa. Teet tiivistä yhteistyötä kampanjassa mukana olevien yritysten ja mainostoimiston kanssa. Hallitset kampanjan koordinointia muissakin kuin digitaalisissa kanavissa.

Tehtävä edellyttää

  • taitavaa sisällöntuottamista
  • hyvää tekstin kirjoittamistaitoa ja tarinallisuuden ymmärtämistä
  • kuvien ja videoiden käsittelytaitoa
  • vahvaa osaamista erilaisten digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttämisestä
  • ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi, kuten tieteen ja tutkimuksen ymmärrys
Toivomme, että aktiivisella ja rohkealla otteella tuotat ja toteutat digitaalista markkinointia ja autat osaltasi keräämään ennätyssummia suomalaiselle syöpätutkimukselle. Arvostamme kokemusta projektityöskentelystä sekä näyttöjä tuloksellisesta digitaalisesta markkinoinnista. Olet persoonaltasi oma-aloitteinen, tehokas, iloinen ja tiimityötaitoinen. Syöpäsäätiö tarjoaa sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen vakituisen työtehtävän sekä mukavan työyhteisön tuen. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan rekrytointikonsultti Minna Juutilainen, puh. 030 6090 531. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pikaisesti, viimeistään 13.8.2018 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Tehtävän aloitusajankohta on elokuussa.