(Poistunut julkaisusta)

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija - Helsinki
Syöpäsäätiö

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.6.2018
Syöpäjärjestöillä tarkoitetaan Suomen Syöpäyhdistyksen ja Syöpäsäätiön muodostamaa kokonaisuutta.Syöpäsäätiö on suurin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja Suomessa. Lahjoitusvaroin toimiva säätiö tukee kotimaista syöpätutkimusta sekä tarjoaa tukea ja neuvontaa syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Syöpäsäätiöllä on ollut merkittävä vaikutus syöpätutkimuksen ja syöväntorjunnan kehittymiseen Suomessa.Suomen Syöpäyhdistys ry on maamme suurimpia kansanterveys- ja potilasjärjestöjä ja syöpäepidemiologista tutkimusta tekevän Suomen Syöpärekisterin ylläpitäjä. Suomen Syöpäyhdistykseen kuuluu jäseninä 12 alueellista syöpäyhdistystä ja kuusi valtakunnallista potilasjärjestöä. Syöpäjärjestöjen keskustoimistossa työskentelee noin 90 henkilöä.    Syöpäsäätiö etsii yhteistyössä kanssamme idearikasta, tavoitteellista ja myynnillistä digitaalisen markkinoinnin suunnittelijaa toteuttamaan tuloksellista markkinointia niin Syöpäsäätiön kuin sen tunnetuimman keräyksen Roosa nauhan kanaviin. Savuton työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin ydinkeskustassa.

Tehtäviisi kuuluvat

pääasiallisesti uusien lahjoittajien tunnistaminen ja löytäminen. Suunnittelet ja toteutat menestyksekkäästi digitaalisia varainhankintakampanjoita. Suunnittelet ja toteutat tavoitteellista, analytiikkaa hyödyntävää, brändin mukaista digiläsnäoloa. Työssäsi pääset jakamaan onnistumisia ja oppimaan yhdessä rinnallamme toimivan Suomen Syöpäyhdistyksen digiammattilaisten kanssa.

Odotamme sinulta

aktiivista ja tavoitteellista työskentelyotetta sekä suunnitelmallisuutta. Viihdyt nopeatempoisessa työympäristössä ja osaat toimia itsenäisesti. Toivomme, että sinulla on noin kolmen vuoden kokemus vastaavista digitaalisen markkinoinnin tehtävistä. Arvostamme markkinointi-, mainos- ja viestintätoimistokokemusta sekä kokemusta varainhankintakampanjoiden suunnittelusta. Tehtävässä onnistuminen edellyttää näyttöä digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnittelusta, toteutuksesta ja analytiikasta. Olet osa dynaamista ja jatkuvasti kehittyvää seitsemän hengen varainhankintatiimiä, jonka missiona on syövän voittaminen. Toteutat yksityisvarainhankinnan markkinointia, niin uusasiakashankintaa kuin sitouttamista digitaalisissa kanavissa. Ymmärrät verkkosivujen, some-kanavien ja digimarkkinoinnin roolit ja hallitset näitä toisiinsa linkittyvänä kokonaisuutena suvereenisti. Toimit lisäksi kampanjakoordinaattorina maan suurimmassa syöpäkeräyksessä, palkitussa Roosa nauhassa. Teet tiivistä yhteistyötä kampanjassa mukana olevien yritysten ja mainostoimiston kanssa. Hallitset kampanjan koordinointia muissakin kuin digitaalisissa kanavissa. Tehtävä edellyttää, että olet taitava sisällöntuottaja, kirjoitat hyvää tekstiä ja ymmärrät tarinallisuuden. Osaat käsitellä kuvia ja videota. Sinulla on vahva osaaminen erilaisten digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttämisestä. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi, kuten myös tieteen ja tutkimuksen ymmärrys. Toivomme, että aktiivisella ja rohkealla otteella tuotat ja toteutat digitaalista markkinointia ja autat osaltasi keräämään ennätyssummia suomalaiselle syöpätutkimukselle. Arvostamme kokemusta projektityöskentelystä sekä näyttöjä tuloksellisesta digitaalisesta markkinoinnista. Olet persoonaltasi oma-aloitteinen, tehokas, iloinen ja tiimityötaitoinen. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen vakituisen työtehtävän sekä mukavan työyhteisön tuen. Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa to 28.6. klo 13-14 ja ke 11.7. klo 10-11 Eilakaislan rekrytointikonsultti Minna Juutilainen, puh. 030 6090 531. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pikaisesti, viimeistään 16.7.2018 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Tehtävän aloitusajankohta on elokuussa.