DIGIMARKKINOINNIN SUUNNITTELIJA
Otavamedia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.4.2019

Etsimme nyt kahta energistä ja ammattitaitoista digitaalisen markkinoinnin osaajaa kehittämään monikanavaista markkinointia sekä B2B että B2C-kohderyhmille.

Uuden toiminnon myötä etsimme uutta tapaa tehdä markkinointia sisäisen ja ulkoisen kumppaniverkoston kanssa. Hakemamme digimarkkinoinnin suunnittelijat toteuttavat monikanavaisia markkinointikampanjoita kaikkiin digitaalisiin kanaviin sekä yritys- että kuluttaja-asiakkaille.

 

Tehtävissä tarvitaan vahvaa diginäkemystä, kokemusta digikampanjoiden rakentamisesta, ammattimaista otetta ja proaktiivisuutta. Taitoa nähdä tarpeita, niihin ratkaisuja sekä uskallusta kokeilla. SEO/SEM ja sosiaalinen media ovat sinulle arkipäivää ja kykenet hyödyntämään erilaisten digitaalisten työkalujen tuomat mahdollisuudet asiakaskokemuksen parantamiseksi. Tehtävät ovat uusia, joten niiden painotuksia on mahdollista muokata tarkemmin valittavien henkilöiden osaamisen ja motivaation mukaan. Sinulla voi olla esimerkiksi vahvaa sisällöntuottamisen kokemusta tai syvällisempää konversio-optimoinnin osaamista.  Kokemuksesi voi olla peräisin esimerkiksi mediatoimistosta tai mainostajan puolelta.

 

Käytännössä vastuullesi tulee kuitenkin kuulumaan:

  • Monikanavainen markkinointi ja sen kehittäminen sekä B2B että B2C-kohderyhmille

  • Digitaalisen markkinoinnin operatiivinen suunnittelu, toteutus ja tuloksellisuus

  • Löydettävyyden kasvattaminen valituissa kohderyhmissä ja valituilla brändeillä

  • Yrityksille.otavamedia.fi – ja otavamedia.fi -verkkopalveluiden kehittäminen

 

Tehtävissä menestyminen edellyttää ymmärrystä siitä, miten kertyvästä datasta jalostetaan näkemystä asiakaskokemuksen parantamiseksi sekä markkinoinnin ja oman median suunnitteluun ja optimointiin. Lisäksi sinun toivotaan omaavan vahvaa projektiosaamista sekä rohkeutta kokeilla uusia tapoja tehdä digitaalista markkinointia, tavoittaa ja puhutella kohderyhmiä.

 

Tarjoamme valittaville henkilöille mahdollisuuden hyödyntää omaa osaamista ja aiempaa kokemusta laajasti ja monipuolisesti. Matalassa organisaatiossamme pääset päivittäin vaikuttamaan menestykseemme ja osallistumaan markkinoinnin kehittämiseen. Tehtävässä vastaat markkinointijohtaja Milla Wikstenille. 

  

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Mercuri Urvalin Konsultti Anne Harrila, anne.harrila@mercuriurval.com, puh. 040 657 0247 ja Group Director Niklas Sutela, niklas.sutela@mercuriurval.com, puh. 040 772 8270. Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 28.4.2018 mennessä osoitteessa www.mercuriurval.com tunnuksella FI-13974.


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1259815
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 28.4.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa, Itä-Uusimaa, Helsinki