(Poistunut julkaisusta)

Digimarkkinoinnin suunnittelija
Suomen Lähetysseura

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.8.2018

Suomen Lähetysseura tekee pitkäjänteistä työtä oikeudenmukaisen ja inhimillisen maailman puolesta. Kirkon sanoma toivosta, uskosta ja lähimmäisenrakkaudesta on ollut työmme lähtökohta jo lähes 160 vuotta. Toimimme 30 maassa sadan kumppanikirkon ja -järjestön kanssa. Toimintaamme saamme tukea seurakunnilta, kristillisiltä järjestöiltä ja yksittäisiltä lahjoittajilta sekä valtion kehitysyhteistyöavustuksista. Voit tutustua tarkemmin toimintaamme osoitteessa suomenlahetysseura.fi

Haemme Suomen Lähetysseuran viestinnän ja varainhankinnan osastolle

vakituiseen työsuhteeseen digimarkkinoinnin suunnittelijaa. 

Digimarkkinoinnin suunnittelijana vastaat Suomen Lähetysseuran varainhankinnasta verkossa. Luot uusia kampanjoita ja mahdollisuuksia tukea työtämme verkon kautta. Kohdennat mainontaa tottuneesti ja löydät ne, jotka haluavat olla tukemassa kaikkein heikoimmassa asemassa olevia. Tässä tehtävässä saat tehdä uutta ja olla innovatiivinen.

Paikka on sinun, jos

  • olet innostunut kehittämään digitaalista varainhankintaamme
  • ymmärrät vahvan kuvan ja viestin voiman
  • verkkomainonnan kohdentaminen ja tulosten analysointi on sinulle tuttua
  • sinulla on Googlen analytiikan ja hakukoneoptimoinnin osaamista
  • innostut myös digitaalisen varainhankinnan tavoitteiden toteutumisen seurannasta, analysoinnista ja raportoinnista

Tule tekemään merkityksellistä työtä asiantuntijaorganisaatioomme. Meille on tärkeää ammattitaitoinen ja hyvinvoiva henkilöstö. Tarjoamme innostavan ja yhteisöllisen työympäristön uudessa, modernissa ja viihtyisässä toimitilassamme Länsi-Pasilassa erinomaisten liikenneyhteyksien varressa.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi 19.9.2018 mennessä osoitteessa https://bit.ly/2rab2aG

Lisätietoja antaa kampanja- ja keräyspäällikkö Marika Dahl tiistaina 11.9. klo 13-15 p. 040 725 6931.