(Poistunut julkaisusta)

Digimarkkinoinnin suunnittelija (Performance marketing)
VR Matkustajaliikenne

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2019

Oletko tuloshakuinen kaupantekijä ja kohdennetun markkinoinnin kehittäjä? Kiinnostaako päivittäisen digiliiketoiminnan kasvattaminen ja optimointi yhdessä Suomen suurimmissa verkkokaupassa?

Etsimme nyt matkaamme digitaalisen markkinoinnin osaajaa kehittämään digitaalisten kanavien löydettävyyttä ja kaupallista suorituskykyä.

Tule mukaan rakentamaan uutta kunnianhimoista toimintamallia tiimissä, jonka vastuulla on digitaalisten palveluiden kehitys, digimyynti, markkinointi ja asiakasviestintä. Meidän yhteinen tehtävämme on edistää asiakkaan mutkatonta matkakokemusta ja sitä kautta kasvattaa jo nyt ennätyslukemiin kasvatettua brändiarvoa ja liiketoimintaa. Ajankohta on kaikin puolin mielenkiintoinen, sillä raideliikenteen kilpailun avautuminen on juuri nyt käsillä!

Roolistasi

Tehtäväsi on kehittää tavoitteellisia ja mitattavia digitaalisia markkinointitoimenpiteitä ja tehostaa päivittäistä konversiokehitystä ja kaupantekoa. Vastuullasi on löydettävyyden kasvattaminen ja valituille kohderyhmille jatkuvan ja vaikuttavan läsnäolon kehittäminen, seuranta ja optimointi. Vastaat ohjelmallisen ostamisen strategiasta, sääntöjen luomisesta ja toimivuudesta sekä somekanavissa että muissa verkostoissa. Olet vahvasti dataorientoitunut kasvuhakkeri, ymmärrät kohderyhmälähtöisen ajattelun ja poimit analytiikasta jatkuvasti kehityksen mahdollisuuksia ja ideoita. Teet tiiviisti työtä myös yksikön data & analytiikkatiimin kanssa, ja tarvittavat mediatoimisto- ja analytiikkakumppanuudet ovat aktiivisessa ohjauksessasi.

Olet tärkeässä roolissa opettamassa organisaatiota tavoitehakuisemmaksi ja datalähtöisemmäksi. Autat liiketoimintaa työkalujen kehittämisessä ja mittaamisen ymmärtämisessä. Tuotat tarvittavia dashboardeja, analyyseja ja raportteja, mutta ennen kaikkea dataan pohjautuvia insighteja joihin tekijät voi tarttua. Toimit tukena ja ohjeistajana niin sisällöntuottajille kuin kehittäjille.

Sinulla on loistavat edellytykset tähän tehtävään jos sinulla on

  • mittava kokemus hakusanamainonnasta ja hakukoneoptimoinnista
  • ohjelmallisen ostamisen salat hyppysissäsi
  • vahvaa kokemusta mediaostamisesta ja kampanjaraportoinnista
  • ymmärrystä sosiaalisen median mainonnasta
  • Vahva tausta webbianalytiikasta (mielellään GA)
  • kokemusta markkinoinnin automaation menetelmistä
  • 2+ vuoden kokemus vastaavista tehtävistä
  • Tarkka, analyyttinen ja tavoitehakuinen mieli
  • antennit auki siihen mitä kaikkea alalla tapahtuu.

Miksi VR?

Meitä VR:läisiä yhdistää rakkaus rautateihin ja niillä matkustaviin asiakkaisiimme. Olemme tuottamassa Suomen ympäristöystävällisintä, mukavinta ja turvallisinta tapaa matkustaa.

Tulevaisuuden matkustamisessa VR:n valtti on paras asiakaskokemus. Tätä vihreää tulevaisuutta ovat rakentamassa huipputyypit, joille myös tekemisen meininki merkitsee paljon. Suhtaudumme intohimoisesti työhömme ja haluamme tehdä asioita, joista voi iloita ja olla ylpeitä. Sinäkin innostat muita parhaaseen suoritukseen, ja uskallat myös haastaa muita ja kyseenalaistaa juurtuneita tapoja.

Innostuitko ja haluat mukaan Yhteiselle Matkalle?

Jos tämä mahdollisuus on se mitä seuraavaksi uraltasi haet, haluaisimme ehdottomasti kuulla sinusta ja osaamisestasi lisää.

Mikäli haluat kuulla lisää tiimistämme tai tehtävän sisällöstä, ota yhteyttä Vanessa Lehtiseen vanessa.lehtinen@vr.fi

Jätäthän hakemuksesi palkkatoivomuksineen 25.3.2019 mennessä oheisen linkin kautta.

Matkustajaliikenteen matkamäärät ovat kasvaneet vuodesta 2015 lähtien yhteensä 10 prosenttia. Viime vuonna junissamme tehtiin ennätysmäärä matkoja, lähes 127 miljoonaa. Meitä on yhteensä 2500 ammattilaista mahdollistamassa huolettomia ja helppoja matkoja asiakkaillemme. Ajamme kaukoliikenteessä noin 300 vuoroa päivittäin ja lähiliikenteessä noin 800. Junamatkustajien tyytyväisyys on kasvussa ja saamme erityisesti kiitosta henkilökuntamme ammattitaidosta ja ystävällisestä palvelusta. Moni valitsee junan myös sen ympäristöystävällisyyden takia. Olemme uudistaneet jo 40 ravintolavaunua tämän vuoden aikana ja seuraava iso muutos matkustajille on mobiilisovelluksen ja verkkokaupan uusiminen vuoden 2019 aikana. Matkustajaliikenteeseen kuuluu myös bussiyhtiö Pohjolan Liikenne. Olemme osa VR-konsernia.