Digimarkkinoinnin päällikkö
S-ryhmä

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2020

Oletko koskaan miettinyt, miltä tuntuisi työskennellä tunnettujen S-ryhmän hotelli- ja ravintolabrändien digimarkkinoinnin parissa? Entä kaipaatko työhösi enemmän vastuuta markkinoinnin vaikuttavuuden ja konversion kasvattamisesta ja hoitomallien kehittämisestä? Siinä tapauksessa tämä rooli on sinua varten.

SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksen markkinointi- ja asiakkuustiimi on tärkeä osa liiketoimintojemme menestystä. Etsimme nyt tiimiimme digimarkkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavaa, vahvasti dataohjautuvaa Digimarkkinoinnin päällikköä.

 

Työnkuvasi

Digimarkkinoinnin päällikkönä tehtäväsi on ohjata kohdennetun markkinoinnin pientä virtuaalitiimiä ja vastata siitä, että liiketoimintojen sinulle antamat toimeksiannot etenevät menestyksekkäästi. Lisäksi kehität ja optimoit yhdessä kanavaspesialistien kanssa jatkuvia markkinointiohjelmia, hoitomalleja sekä digimarkkinoinnin toimenpiteitä funnelin alusta loppuun. Seuraat ja raportoit toimenpiteiden tuloksia johdolle ja sidosryhmillesi sekä toimit myös tiiviissä yhteistyössä hotellien ja ravintoloiden vastuuhenkilöiden kanssa. Lisäksi tehtävänäsi on kehittää yleisesti datalähtöistä markkinointia ketjuohjaustasolla ja työhösi sisältyy myös ajoittain erilaisia projektivastuita.

 

Millä taidoilla menestyt tässä tehtävässä?

Osaamisprofiililtasi olet niin sanotusti T-mallin markkinoija. Tällä tarkoitamme laajaa kokemusta ja ymmärrystä digitaalisesta markkinoinnista kautta linjan, mutta syvempää hands-on osaamista olet hankkinut esimerkiksi markkinoinnin automaation tai ohjelmallisen ostamisen parista. Kaikenlainen kokemus useiden brändien digitaalisen markkinoinnin hallinnoinnista on luonnollisesti erittäin tärkeä taito.

Markkinointiosaamisen lisäksi tehtävässä korostuu analyyttisyys. Odotamme sinun tuntevan datalähtöisen kehittämisen menetelmät ja mindsetin, sekä osaavan Google Analyticsin kuin omat taskusi. Lisäksi saat plussaa erilaisten datavisualisointityökalujen tuntemisesta ja niiden hyödyntämisestä omassa työssäsi.

Koska kehittäminen on iso osa tehtävänkuvaa, toivomme sinulta myös näyttöä markkinoinnin muutosprojektien vetämisestä tai mukanaolosta tärkeässä roolissa. Kokemus ketteristä menetelmistä on iso etu. Vaikka kyseessä ei olekaan esimiesrooli, kaikenlainen epäsuora johtamiskokemus auttaa sinua varmasti menestymään tässä tehtävässä. Osaat myös presentoida ideasi vakuuttavasti ja dataan nojaten.

Jos vielä mietit, onko tämä tehtävä sinua varten, tässä on vielä muutama ominaisuus, jolla tehtävässä varmasti menestyy. Tunnistatko näistä itsesi?

  • Olet liiketoimintaorientoitunut, eli tavoitteet mittareineen ovat sinulle itsestäänselvyys
  • Haet oma-aloitteisesti uusia ratkaisuja, jos nykyiset eivät vie ripeästi kohti tavoitteita
  • markkinoinnin tavoitteellinen suunnittelu ja toteutus ovat sinulle arkipäivää
  • Ajat mielelläsi muutosta eteenpäin sinnikkäästi ja määrätietoisesti
  • Omaat esimiesainesta ja haluat kehittyä siinä entistä paremmaksi
  • Tunnet modernin markkinoinnin toimintaympäristön ja tiedät, mihin suuntaan tekemistä tulisi kehittää ja millä keinoin.
  • työskentelet sujuvasti suomen kielellä ja tulet hyvin toimeen englannin kielellä
  • arvostamme myös kokemusta ja ymmärrystä hotelli- ja ravintola-alasta

 

Miksi meille töihin?

SOK:lla pääset työskentelemään huippuammattilaisten kanssa. Vaikka tehtävä on itsenäinen, teet todella tiivistä yhteistyötä oman tiimisi lisäksi lukuisten asiantuntijoiden ja tiimien kanssa eri puolilta S-ryhmää. Tämä on uniikki tilaisuus päästä työskentelemään jo olemassa olevien markkinoinnin prosessien pariin, mutta samalla kehittämään tekemistä maailmanluokan tasolle. Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan konkreettisesti, miten matkailu- ja ravintola-alan markkinointia kehitetään vastaamaan asiakkaiden vaatimuksia ja toimialamme muutoksia.  

Suomen suurimpana työnantajana pidämme myös hyvää huolta omista työntekijöistämme. Meillä on hurjan hyvät työsuhde-edut, kannustamme kouluttautumiseen ja uramahdollisuuksia löytyy rutkasti talon sisältä. Lisäksi jokainen työntekijämme pääsee hyödyntämään S-ryhmän todella laajoja henkilöstöetuja. Pääset tutustumaan niihin tarkemmin täältä: https://www.s-kanava.fi/web/s-ryhma/s-ryhman-henkilostoedut/

 

Meillä ollaan myös vilpittömän ylpeitä omasta työstämme. Kysyimme työntekijöiltämme mitkä asiat saavat heidät ylpeiksi omasta työstään. Tältä ne vastaukset näyttivät:

Meillä on tehtävä: Palvelemme ja autamme miljoonia asiakasomistajiamme ympäri Suomen. Jokainen heistä huomaa työmme siinä, miten arki ja elämä sujuvat. Me teemme Suomesta kaikille hyvän paikan asua ja elää

Merkityksellisen työn. Meillä olet kirjaimellisesti töissä suomalaisilla, sillä osuustoiminnallinen S-ryhmä on miljoonien asiakkaiden ja tuhansien työntekijöiden omistama yhteisö.

Uralla eteneminen. Voit vaikuttaa työpolkuusi ja kehittymiseesi hyödyntämällä S-ryhmän laajaa työyhteisöä ja sen luomia työmahdollisuuksia.

Työkaverit, joista on helppo olla ylpeä. S-ryhmän työntekijöitä yhdistää halu tehdä parempaa työtä yhdessä. Työyhteisömme ydinarvoihimme kuuluu toistemme arvostus ja se näkyy konkreettisesti toimivana yhteistyönä yli organisaatiorajojen.

 

Kiinnostuitko? Näin haet meille!  

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 23.2.2020 mennessä. Tämä on meille tärkeä rekrytointi, johon panostamme sen vaatiman ajan. Niinpä käymme hakemuksia läpi sekä tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odottele viimeiseen hakupäivään asti.

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi, tavoitteisiimme tai meillä työskentelyyn liittyen, Markkinointijohtaja Outi Vitie juttelee mielellään kanssasi. Hänet tavoitat parhaiten Pe 7.2. klo 8:00 – 9:00, ma 10.2. klo 17:00-18:00 sekä ti 11.2. klo 18:00-19:00 numerosta 05066287 tai sähköpostitse outi.vitie@sok.fi.

S-ryhmän matkailu- ja ravitsemiskauppa on kasvava ja kehittyvä toimiala. S-ryhmällä on 50 Sokos Hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa sekä kahdeksan Radisson Blu Hotellia Suomessa. Valtakunnallisten ravintolaketjujen, kuten Rosso, Amarillo ja Coffee House lisäksi S-ryhmään kuuluu suuri joukko uniikkiravintoloita sekä franchising-toimintaa kuten Hesburger ja Fafa´s. Raflaamo.fi kokoaa kaikki yli 500 ravintolaa saman katon alle. SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus vastaa Sokos Hotels -ketjun ja S-ryhmän ketjuravintoloiden kehityksestä ja ohjauksesta Suomessa ja lähialueilla.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot