(Poistunut julkaisusta)

Digimarkkinoinnin osaaja, RekryKoulutus
Aalto University Professional Development (Aalto PRO)

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.3.2019

Digitaalisen markkinoinnin rekrytoiva koulutus tuottaa uusia sähköisen markkinoinnin ja myynnin ammattilaisia yrityksille. Koulutuksen aikana osallistuja kehittää osaamistaan digiajan sähköisessä markkinoinnissa ja myynnissä sekä työskentelee yhteistyöyrityksessä sovituissa tehtävissä. Rekrytoivan koulutuksen tavoitteena on työllistyä yritykseen, jossa koulutusjakson aikana työskentelee.

Tällä hetkellä uusia osaajia ohjelman kautta etsivät esimerkiksi Qentinel Oy, Oy Telva Ab, Amplit Oy,Triathlonsuomi Oy, Otaverkko Oy, Kavika Oy, Kiinteistö Tahkola Oy ja ECP Group Oy.

Ohjelman jälkeen hallitset digitaalisen markkinoinnin ja myynnin keinot ja kanavat, osaat hankkia ja ostaa digipalveluja erilaisilta toimistoilta sekä tunnet tulevat trendit ja uudet teknologiat. Koulutuksessa saat valmiudet työskennellä monenlaisissa digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehtävissä.

Opintojen ohessa työskentelet kohdeyrityksessä sovitun roolin mukaisissa tehtävissä. Ne voivat liittyä digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin tai esimerkiksi laajemmin asiakassuhteiden hoitamiseen.

Koulutus on suunnattu työttömille tai työttömyysuhan alaisille myynti- ja markkinointialan koulutuksen saaneille (korkeakoulututkinto esim. markkinoinnista tai tietojenkäsittelystä) tai heille, joilla on työkokemukseen perustuvaa myynti- ja markkinointiosaamista. Tärkeintä on kuitenkin kiinnostus ja motivaatio oppia digitaalisen markkinoinnin asiantuntijaksi. Aiempi kokemus markkinoinnista ja myynnistä tai erilaisten digitaalisten ratkaisujen tuottamisesta tai käyttämisestä katsotaan hyödyksi.

Koulutusjaksot vaativat suomen kielen osaamista, jonka lisäksi englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Lisätiedot koulutuksesta

Koulutus sisältää 20 päivää lähi- ja etäopetusta sekä 100 päivää työssä oppimista kohdeyrityksessä. Lähiopetus ja etäopiskelu sekä työssä oppiminen vuorottelevat koulutusohjelman aikana, ja osallistuja pääsee jo koulutuksen alkuvaiheessa mukaan yrityksen käytännön työtehtäviin. Lue lisää koulutuksesta Aalto PRO:n sivuilta!

Koulutus sisältää mm. seuraavia aiheita:
· Digitaalisen markkinoinnin viitekehys 
· Sisältömarkkinointi, videot 
· Markkinoinnin automaatio 
· Data ja analytiikka, työkalut 
· Asiakasymmärrys digitaalisessa markkinoinnissa 
· Suhdemarkkinointi 
· Kampanjasuunnittelu, mediavalinnat 
· Verkkosivuston suunnittelu ja verkkokauppa 
· Hakukonemarkkinointi ja -mainonta 
· Luova toteutus, sen merkitys ja mahdollisuudet 

Hakeminen 

Koulutukseen haetaan Työ- ja elinkeinoministeriön internet-sivuilla www.te-palvelut.fi olevalla sähköisellä hakulomakkeella tai TE-toimistosta saatavalla paperihakemuksella. Hakijoita pyydetään lisäksi lähettämään CV:nsä sähköpostitse Aalto PRO:lle osoitteeseen kimmo.rissanen@aaltoee.fi.

Hakuaika päättyy 12.4.2019!

Aalto PRO kutsuu soveltuvat hakijat info- ja haastattelutilaisuuteen.

Koulutuksen kesto: 120 päivää, 20.5. - 12.11.2019
Koulutuksenaikainen lomajakso: 22.-26.7.2019

Yhteystiedot
Kohdeyritykset:
Inka Sihvola, Nesenta Oy, s-posti inka.sihvola@nesenta.fi, p. 040 520 5855
Ohjelman sisältö:
Competence Manager Lisbeth Edlund, s-posti lisbeth.edlund@aaltoee.fi, p. 010 837 3858