(Poistunut julkaisusta)

Digikoordinaattori
ST-Akatemia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.3.2019

DIGIKOORDINAATTORI

Tule rakentamaan kasvua kanssamme! Ja kasva samalla itsekin digiosaajana.

ST-Akatemia Oy on talouden ammattilaisten osaamisen kehittäjä. Haemme tulevina vuosina vahvaa kasvua digitaalisista oppimismenetelmistä. Etsimme kasvun tueksi koordinaattoria digiratkaisujemme toteuttamiseen.

Toimit toiminnanohjausjärjestelmän pääkäyttäjänä ja ylläpidät tuotteita online-palvelussa. Vastuullasi on monipuolisia tehtäviä molemmissa järjestelmissä. Olet niin asiakkaiden kuin työkavereidesi tukena haastavammissa teknisissä kysymyksissä, mm. toteuttamalla asiakkaille ST-Akatemia Onlinen käyttäjäkoulutusta. 

Tehtäviisi kuuluu myös asiakasdatan ylläpitoa ja webinaaritekniikan käytön hallinnointia  koulutustilaisuuksissamme. Meillä on käynnissä useita tuotekehitykseen, myyntiin ja asiakaskokemukseen liittyviä digiprojekteja, joiden toteuttamiseen myös osallistut.

Toivomme, että haluat kehittää ratkaisujamme osana jokapäiväistä työtäsi. Parhaat edellytykset tehtävään antaa valmius ja kiinnostus oppia hyödyntämään digitaalisia ratkaisuja monipuolisesti. Sinulla on lisäksi kokemusta ja varmuutta Excelin ja Wordin käytöstä. Meille on tärkeää, että olet omatoiminen ja sinulla on vahva motivaatio viedä toimintaamme kohti tavoitteita yhdessä työkavereidesi kanssa. Voit olla vielä urasi alussa ja sinulla on mahdollisuus kasvaa työssäsi todelliseksi digiammattilaiseksi.

Tukenasi ovat kokeneet kollegat, käytössäsi laadukkaat järjestelmät ja työkalut.

Paikka on aluksi määräaikainen 12kk.

Lisätietoja tehtävästä antaa osaamisen kehittämisen päällikkö Carita Mäkinen P. 050 511 1132.

 

Hakeminen

Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoivomuksineen 19.3.2019 mennessä:  carita.makinen@suomentilintarkastajat.fi.

Täytämme paikan heti, kun löydämme sopivan henkilön. Toimi ripeästi!