(Poistunut julkaisusta)

Designer, Services
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.8.2019

OP:lla ylivertainen asiakaskokemus ohjaa kaikkea työskentelyämme, ja perustamme koko itseohjautuvan organisaatiomme toiminnan tähän ajatukseen. Sen johdosta myös Design-yksikkömme on kasvanut viime vuosina vauhdilla: muotoiluajattelu ja asiakaslähtöisyys koskettaa kaikkia liiketoimintojamme. 

Etsimme jatkuvasti tapoja muuttaa asiakkaillemme suunnattuja palveluita asiakaslähtöisempään suuntaan. Mukaan jatkuvaan muutosmatkaan etsimme nyt kokenutta Service Designeria. Tässä roolissa vastaat asiakasarvon toteutumisesta tuotantoon vietävien tuote- ja palvelukonseptien kehittämisessä. 

Olipa kyse kuluttajan tai yrityksen arjesta, on asiakas aina muotoiluajattelun keskiössä. Työsi vaikuttaa takuulla miljoonien suomalaisten arkeen iloa ja arvoa tuottaen.

Service Designer

Tehtävästä

Työskentelet päivittäin moniammatillisessa tiimissä suunnitellen, kehittäen ja tuottaen timanttisia digitaalisia palveluita asiakkaillemme. Olet mukana asiakkaiden osallistamisessa ja keräät sekä analysoit asiakkaiden näkemyksiä kehittämisen ja liiketoiminnan päätöksenteon tueksi. Validoit suunniteltuja palvelukonsepteja toimien tiiviissä yhteistyössä toteutustiimin kanssa ja kommunikoit tavoitellun asiakasarvon kehitystiimeille.

Vastuullasi on erinomaisen asiakaskokemuksen varmistaminen sekä muotoiluajattelun vieminen eteenpäin organisaatiossamme.

Niin projektin tavoitteiden saavuttamisessa kuin osaamisesi kehittämisessäkin olet itse ohjaksissa. Sinua tukevat valmentavalla otteella Chapter ja Competence Leadit. Lisäksi kaikista muotoilijoistamme koostuva tiivis ja aktiivinen Designer-yhteisö, Design-kilta on aina valmiina sparraamaan, keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia kanssasi.

Tätä osaamista tarvitset onnistuaksesi tehtävässä:

  • Pystyt muotoilun keinoin tukemaan palvelulle asetettujen tavoitteiden saavuttamista
  • Olet luova suunnittelija, jolla on myös visuaalista silmää kokonaisvaltaisen kehittämisotteen lisäksi
  • Ymmärrät datan ja analytiikan merkityksen työssäsi
  • Sinulla on kyky tehdä monimutkaisista asioista selkeitä ja tuottaa tavoiteltua asiakasarvoa
  • Sinulla on kyky verkostoitua ja tehdä yhteistyötä yli organisaatiorajojen

Miltä työsi ja urasi OP:lla näyttää?

Isossa talossa meillä on hyvät mahdollisuudet työntekijöistämme huolehtimiseen. Mittavat työsuhde-etumme tukevat hyvinvointiasi monella eri tapaa. Työympäristömme tarjoaa inspiroivat puitteet erilaisiin tarpeisiin, mutta voit halutessasi työskennellä myös muualla. 

Meiltä löytyy myös erilaisia uramahdollisuuksia ja -haasteita tilanteisiin, joissa uusiin tehtäviin siirtyminen tuntuu sinusta ajankohtaiselta. Et siis jumitu vuosiksi yhden projektin pariin – ellet sitä itse halua.

Näin haet

Jos kiinnostuit, ilmianna itsesi meille! Kysy lisätietoja tehtävästä Natalie Söderlundilta puhelimitse p. 050 342 1505 tai sähköpostitse natalie.soderlund@op.fi. Natalien tavoitat parhaiten perjantaisin 30.8, 6.9. ja 13.9. klo 14-15. Jos taas olet näillä puheilla valmis hakemaan tehtävään, lähetä hakemuksesi meille 15.9.2019 mennessä.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti, terveyskysely ja perusmuotoinen turvallisuusselvitys.