Tietoa tehtävästä
Toiminnan kasvaessa haemme asiakkaallemme Service Sales -yksikköön oppimiskykyistä ja reipasta DELIVERY PROCESSING SPECIALISTIA tukemaan varaosa- ja huoltotoimintoja sekä kotimaassa että vientimarkkinoilla.
Pääasiallisena tehtävänäsi on viennin ja huollon tilauskäsittely sekä vientilähetykset ja -laskutus. Vientitiimissämme et työskentele yksin, mutta aiempi kokemus alalta ja viennin perusteiden tuntemus on eduksi tehtävän hoitamisessa. Työkielenäsi on englanti ja muu kielitaito (kuten saksa) on plussaa. Työskentelet Jyväskylän toimipisteestämme käsin. Tehtävä on vuoden loppuun saakka osa-aikainen (kolme päivää viikossa arkisin, 7,5 tuntia/päivä) ja vuodenvaihteesta lähtien kokoaikainen (37,5 tuntia/viikko) määräaikaisuus syyskuun 2025 loppuun saakka.
Odotamme sinulta:
- Alalle sopivaa kaupallista tai teknistä koulutusta
- Aiempaa kokemusta vientiasioista (tilauskäsittely, vientikuljetukset, huoltotoiminnot, laskutus)
- Hyvää organisointi- ja paineensietokykyä
- Kykyä tehdä päätöksiä ja työskennellä itsenäisesti
- Sujuvaa kirjallista ja suullista englannin kielen taitoa
Lisäksi arvostamme seuraavia taitoja ja osaamista:
- Yhteistyökykyä ja joustavuutta
- Rohkeutta, vastuuntuntoa ja oma-aloitteisuutta
- Digitaitoja ja yleisesti käytössä olevien toimisto-ohjelmistojen sekä ERP- tuntemusta
- Ostoreskontran ja laskutuksen osaamista
Tarjoamme sinulle:
- Mielenkiintoisia ja haasteellisia viennin tuen työtehtäviä tilaus-toimitus-ketjussa
- Mukavan ja osaavan työyhteisön tuen
- Globaalin työympäristön (asiakkaamme suurimmaksi osaksi ulkomailla)
Kiinnostuitko? Lähde hakuun mukaan jättämällä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen oheisen linkin kautta 30.9.2024 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Go On Jyväskylän rekrytointipäällikkö Mira Perttula, puh. 0400 745 000, mira.perttula@go-on.fi.
Palkkaus
Palkkatoive
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 30.9.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.