Epassi on henkilöstöetujen mobiilimaksujen markkinajohtaja Pohjoismaissa. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa ja muut toimipisteemme Vaasassa sekä Ruotsissa Tukholmassa ja Trollhättanissa. Etsimme nyt asiakaspalvelun ammattilaista Vaasan yksikön support-tiimiimme vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen.
Customer Support Specialist
Keskeisiä tehtäviäsi ovat:
eri sidosryhmien (loppukäyttäjät, työnantaja-asiakkaat, kauppiaskumppanit) monikanavaisiin yhteydenottoihin vastaaminen ja niihin liittyvä selvitystyö ja ongelmanratkaisu
asiakkaiden neuvonta tuotteen käyttöön liittyvissä asioissa
Näitä taitoja arvostamme:
Aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta tai muusta soveltuvasta työstä.
Ongelmanratkaisukykyä ja hyviä vuorovaikutus- sekä yhteistyötaitoja.
Oma-aloitteisuutta, positiivista työotetta sekä iloista ja ennakkoluulotonta asennetta.
Paineensietokykyä ja tarkkuuttaa – osaat myös organisoida töitäsi itsenäisesti.
Vahvaa suomen sekä englannin kielen taitoa sekä kirjallisesti että suullisesti. Ruotsin kielen taito on iso etu.
Yleisimpien MS Office -ohjelmien osaamista.
Halua oppia uutta ja kehittää omaa osaamistasi sekä yrityksen toimintaa.
Työskentelet aluksi täysin etänä, mutta myöhemmin keväällä uusien toimitilojen myötä käytössämme on hybridi-työskentelymalli.
Lähetäthän työhakemuksesi mahdollisimman pian, täytämme paikan heti oikean henkilön löydettyä.